KUP PLAN TRENINGOWY
plany treningowe
i dietetyczne
Atlas ćwiczeń Ćwiczenia domowe

Poniższe ćwiczenia zostały przygotowane w taki sposób, aby bez problemu można było wykonać trening całego ciała w warunkach domowych. Ćwiczenia z ciężarem własnego ciała sprawdzają się zarówno u osób początkujących, jak i zaawansowanych.

Jeżeli w ciągu dnia nie masz czasu na wyjście na siłownię, trening w domu to świetne rozwiązanie, pozwoli oszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.

Ćwiczenia 55
Naprzemienne wznosy ręki i nogi w klęku podpartym Naprzemienne wznosy ręki i nogi w klęku podpartym Przysiad do podwyższenia Przysiad do podwyższenia Pompki z podparciem kolan Pompki z podparciem kolan W raise – wznosy ramion z przyciąganiem w leżeniu na brzuchu W raise – wznosy ramion z przyciąganiem w leżeniu na brzuchu T raise – wznosy ramion w leżeniu na brzuchu T raise – wznosy ramion w leżeniu na brzuchu Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! I raise – wznosy ramion w leżeniu na brzuchu I raise – wznosy ramion w leżeniu na brzuchu Przysiad bułgarski Przysiad bułgarski Naprzemienne przyciąganie kolan do klatki w podporze przodem Naprzemienne przyciąganie kolan do klatki w podporze przodem Deska/ścianka/plank Deska/ścianka/plank Pompki spidermana Pompki spidermana Pompki tyłem na krześle Pompki tyłem na krześle Przysiad przy ścianie Przysiad przy ścianie Rowerek Rowerek Nożyczki nogami Nożyczki nogami Unoszenie bioder w górę w podporze bokiem Unoszenie bioder w górę w podporze bokiem Unoszenie bioder ze stopami ustawionymi na podwyższeniu Unoszenie bioder ze stopami ustawionymi na podwyższeniu Unoszenie nogi w górę w klęku podpartym Unoszenie nogi w górę w klęku podpartym Wykroki w miejscu Wykroki w miejscu Wypychanie bioder w górę (świeca) Wypychanie bioder w górę (świeca) Bieg bokserski Bieg bokserski Deseczka bokiem – side plank Deseczka bokiem – side plank Głębokie przeskoki z nogi na nogę Głębokie przeskoki z nogi na nogę Martwy ciąg na jednej nodze Martwy ciąg na jednej nodze Naprzemianstronne przyciąganie kolan do łokci stojąc Naprzemianstronne przyciąganie kolan do łokci stojąc Naprzemianstronne przyciąganie kolan do łokci w podporze Naprzemianstronne przyciąganie kolan do łokci w podporze Naprzemienne przyciąganie łokci do kolan leżąc na plecach Naprzemienne przyciąganie łokci do kolan leżąc na plecach Naprzemienne wznosy ręki i nogi w podporze przodem Naprzemienne wznosy ręki i nogi w podporze przodem Nurkowanie delfina Nurkowanie delfina Burpees Burpees Pompki w staniu na rękach przy ścianie Pompki w staniu na rękach przy ścianie Przyciąganie pięt do pośladków w leżeniu na plecach Przyciąganie pięt do pośladków w leżeniu na plecach „Robak” „Robak” Skoki na podwyższenie Skoki na podwyższenie Superman Superman Wchodzenie na podwyższenie z uniesieniem kolana Wchodzenie na podwyższenie z uniesieniem kolana Wspięcia na palce stojąc Wspięcia na palce stojąc Wykroki w bok Wykroki w bok Wykroki zegarowe Wykroki zegarowe Eksplozywne pompki z dotknięciem kolan Eksplozywne pompki z dotknięciem kolan Indyjskie pompki Indyjskie pompki Pompki do pozycji T Pompki do pozycji T Pompki eksplozywne Pompki eksplozywne Pompki jednorącz Pompki jednorącz Pompki na kostkach Pompki na kostkach Pompki na mięśnie ramion Pompki na mięśnie ramion Pompki na podwyższeniu Pompki na podwyższeniu Pompki plyometryczne z wymachem ramion w przód Pompki plyometryczne z wymachem ramion w przód Pompki z przyciągnięciem kolana do klatki piersiowej Pompki z przyciągnięciem kolana do klatki piersiowej Pompki spidermana Pompki spidermana Pompki tradycyjne Pompki tradycyjne Pompki w staniu na rękach Pompki w staniu na rękach Pompki z dynamicznym przyciągnięciem do klatki piersiowej Pompki z dynamicznym przyciągnięciem do klatki piersiowej Pompki z klaśnięciem Pompki z klaśnięciem Pompki ze stopami na podwyższeniu Pompki ze stopami na podwyższeniu Wąskie pompki na triceps, diamentowe pompki Wąskie pompki na triceps, diamentowe pompki Przysiad z wyskokiem w górę Przysiad z wyskokiem w górę