Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne
i treningowe

Mięsień zajmujący około 2/3 objętości naszego ramienia. Jest złożony z 3 głów: bocznej, długiej oraz przyśrodkowej. Głównym zadaniem mięśnia jest wyprost w stawie łokciowym, a więc każde ćwiczenie, w którym go wykonujemy, będzie angażować nasze tricepsy.

Do najpopularniejszych ćwiczeń zaliczamy pompki na poręczach, czyli ćwiczenie z ciężarem własnego ciała, oraz wyciskanie francuskie, które przeważnie wykonujemy przy pomocy sztangi łamanej lub hantli.

Triceps
Ćwiczenia 35
Wyciskanie francuskie w leżeniu na podłodze Wyciskanie francuskie w leżeniu na podłodze

Floor dumbbell skull crusher

Pompki w podporze tyłem z ugiętymi nogami Pompki w podporze tyłem z ugiętymi nogami

Bench dips bent knees

Tricpes rollback extension Tricpes rollback extension Pompki w podporze tyłem z nogami na podwyższeniu Pompki w podporze tyłem z nogami na podwyższeniu

Bench dips legs elevated

Pompki na poręczach – samo opuszczanie Pompki na poręczach – samo opuszczanie

Eccentric dips

Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Prostowanie ramion z gumą Prostowanie ramion z gumą

Banded triceps extension

Prostowanie ramion na TRX Prostowanie ramion na TRX

TRX triceps extension

Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia

Low cable bent over triceps extension

Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego

Cable rope triceps extension

Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę

Skull crusher pullover

Wyciskanie sztangi wąskim chwytem Wyciskanie sztangi wąskim chwytem

Bench press close grip

Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę

Dumbbell skull crusher pullover

Wyciskanie francuskie hantlami Wyciskanie francuskie hantlami

Dumbbell skull crusher

Wąskie pompki Wąskie pompki

Push ups close grip

Pompki na poręczach z gumą Pompki na poręczach z gumą

Assisted band dips

Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia

Dumbbell bent over triceps extension

Prostowanie ramion leżąc na ławce z użyciem wyciągu górnego Prostowanie ramion leżąc na ławce z użyciem wyciągu górnego

Cable rope triceps extension bench supported

Pompki w podporze tyłem na ławeczce Pompki w podporze tyłem na ławeczce

Bench dips

Pompki na triceps na poręczach Pompki na triceps na poręczach

Dips – triceps version

Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem

Push-ups on bar close grip

Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką

One arm overhead dumbbell triceps extension

Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz

Overhead barbell triceps extension

Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz

Overhead dumbbell triceps extension

Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego

Cable EZ bar triceps extension

Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego

Cable bar triceps extension

Prostowanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc

Low cable overhead triceps extension

Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej

Skull crusher

Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc

Seated overhead dumbbell triceps extension

Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc

Low cable single arm overhead triceps extension

Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego

One arm cable triceps extension

Prostowanie ramion na maszynie triceps Prostowanie ramion na maszynie triceps

Triceps extension machine

Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego

Cable bar triceps extension underhand grip

Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki

Diamond push ups

Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej

EZ bar close grip bench press

Wyciskanie sztangi na suwnicy Smitha wąskim chwytem na triceps Wyciskanie sztangi na suwnicy Smitha wąskim chwytem na triceps

Smith machine close grip bench press