KUP PLAN TRENINGOWY
plany treningowe
i dietetyczne

Mięsień zajmujący około 2/3 objętości naszego ramienia. Jest złożony z 3 głów: bocznej, długiej oraz przyśrodkowej. Głównym zadaniem mięśnia jest wyprost w stawie łokciowym, a więc każde ćwiczenie, w którym go wykonujemy, będzie angażować nasze tricepsy.

Do najpopularniejszych ćwiczeń zaliczamy pompki na poręczach, czyli ćwiczenie z ciężarem własnego ciała, oraz wyciskanie francuskie, które przeważnie wykonujemy przy pomocy sztangi łamanej lub hantli.

Triceps
Ćwiczenia 21
Prostowanie ramion na TRX Prostowanie ramion na TRX Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie sztangi wąskim chwytem Wyciskanie sztangi wąskim chwytem Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Wąskie pompki Wąskie pompki Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie hantlami Wyciskanie francuskie hantlami Pompki na poręczach z gumą Pompki na poręczach z gumą Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia (siedząc) Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia (siedząc) Prostowanie ramion leżąc na ławce z użyciem wyciągu górnego Prostowanie ramion leżąc na ławce z użyciem wyciągu górnego Pompki w podporze tyłem na ławeczce Pompki w podporze tyłem na ławeczce Pompki na triceps na poręczach Pompki na triceps na poręczach Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego Prostowanie ramion na maszynie triceps Prostowanie ramion na maszynie triceps Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej Wyciskanie sztangi na suwnicy Smitha wąskim chwytem na triceps Wyciskanie sztangi na suwnicy Smitha wąskim chwytem na triceps