Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne
i treningowe
Atlas ćwiczeń Klatka piersiowa

Do grupy mięśni w obrębie klatki piersiowej zaliczamy mięśnie piersiowe większe i mniejsze, mięsień podobojczykowy i zębaty przedni. Podstawowym ćwiczeniem, które każdy z nas kojarzy z treningiem klatki piersiowej, jest wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej.

Podczas wszelkiego rodzaju wyciskań oprócz mięśni klatki piersiowej bardzo dużą rolę odgrywają tricepsy oraz mięśnie naramienne. Jeżeli chcemy mocno wyizolować mięśnie piersiowe, wykonajmy rozpiętki, które oparte są na ruchu przywodzenia ramion, czyli podstawowym zadaniu mięśni piersiowych.

Klatka piersiowa
Ćwiczenia na klatke piersiową 30
Wyciskanie sztangi na podłodze w domu Wyciskanie sztangi na podłodze w domu

Barbell floor press – without rack

Wyciskanie sztangi na podłodze Wyciskanie sztangi na podłodze

Barbell floor press

Wyciskanie na podłodze jednorącz Wyciskanie na podłodze jednorącz

One arm floor press

Rozpiętki z hantlami w leżeniu na podłodze Rozpiętki z hantlami w leżeniu na podłodze

Floor chest fly

Rozpiętki na TRX Rozpiętki na TRX

TRX chest fly

Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Pompki podwieszane na TRX Pompki podwieszane na TRX

TRX suspended push ups

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół

Decline barbell bench press

Pompki na TRX Pompki na TRX

TRX push ups

Floor press Floor press

Dumbbell floor press

Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu dolnego Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu dolnego

Low cable chest fly

Przenoszenie sztangielki za głowę Przenoszenie sztangielki za głowę

Dumbbell pullover

Wyciskanie na suwnicy Smitha leżąc na ławce skośnej głową w dół Wyciskanie na suwnicy Smitha leżąc na ławce skośnej głową w dół

Decline Smith machine press

Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w dół Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w dół

Decline dumbbells bench press

Pompki (wersja klasyczna) Pompki (wersja klasyczna)

Push ups

Rozpiętki z hantlami na ławce płaskiej Rozpiętki z hantlami na ławce płaskiej

Dumbbells chest fly

Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągów Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągów

Cable chest fly

Rozpiętki na maszynie butterfly Rozpiętki na maszynie butterfly

Pec dec fly

Pompki na poręczach Pompki na poręczach

Dips – chest version

Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej do brody, gilotyna Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej do brody, gilotyna

Guillotine press

Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu na ławce dodatniej Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu na ławce dodatniej

Incline bench cable chest fly

Wyciskanie na suwnicy Smitha leżąc na ławce płaskiej Wyciskanie na suwnicy Smitha leżąc na ławce płaskiej

Smith bench press

Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu na ławce płaskiej Rozpiętki z wykorzystaniem wyciągu na ławce płaskiej

Bench cable chest fly

Wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej Wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej

Incline dumbbell bench press

Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym na ławce ze skosem dodatnim Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym na ławce ze skosem dodatnim

Incline dumbbell bench press neutral grip

Rozpiętki z hantlami na ławce dodatniej Rozpiętki z hantlami na ławce dodatniej

Incline bench dumbbells chest fly

Wznosy ramion z wykorzystaniem dolnego wyciągu Wznosy ramion z wykorzystaniem dolnego wyciągu

Low cable arm raise – chest version

Wyciskanie na maszynie hammer Wyciskanie na maszynie hammer

Hammer chest press

Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej

Barbell bench press

Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej

Incline barbell bench press

Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej

Dumbbells bench press