KUP PLAN TRENINGOWY
plany treningowe
i dietetyczne

Mięśnie naramienne, potocznie nazywane barkami, to zespół mięśni, których zadaniem jest sterowanie naszymi ramionami. Wyróżniamy w nich 3 aktony: przedni, boczny oraz tylny.

Przedni akton jest motorem napędowym dla większości wyciskań nad głowę, boczny izolujemy w dużym stopniu poprzez ruch unoszenia hantli bokiem, zaś tylny ma za zadanie odwodzić ramię w tył, więc aby go zaangażować, unoszenie wykonajmy w opadzie tułowia.

Barki
Ćwiczenia na barki 29
Unoszenie ramion z hantlami w przód z przenoszeniem na boki Unoszenie ramion z hantlami w przód z przenoszeniem na boki Cuban press Cuban press Wyciskanie hantli w klęku jednonóż Wyciskanie hantli w klęku jednonóż Unoszenie ramienia z wykorzystaniem linki wyciągu dolnego Unoszenie ramienia z wykorzystaniem linki wyciągu dolnego Rotacja zewnętrzna w leżeniu bokiem Rotacja zewnętrzna w leżeniu bokiem Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Rotacje kubańskie z hantlami Rotacje kubańskie z hantlami Rotacje zewnętrzne ramienia hantlą siedząc Rotacje zewnętrzne ramienia hantlą siedząc Przyciąganie liny z wyciągu do twarzy (Face Pull) Przyciąganie liny z wyciągu do twarzy (Face Pull) T raise na ławeczce T raise na ławeczce Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc Wyciskanie sztangi nad głowę siedząc Wyciskanie sztangi nad głowę siedząc Wyciskanie sztangi na maszynie Smitha siedząc Wyciskanie sztangi na maszynie Smitha siedząc Unoszenie ramion w przód ze sztangą w oparciu o ławkę dodatnią Unoszenie ramion w przód ze sztangą w oparciu o ławkę dodatnią Arnoldki – wyciskanie hantli nad głowę z rotacją Arnoldki – wyciskanie hantli nad głowę z rotacją Odwodzenie linek w tył wyciągu stojąc Odwodzenie linek w tył wyciągu stojąc Naprzemianstronne unoszenie ramion w przód z wykorzystaniem wyciągu dolnego Naprzemianstronne unoszenie ramion w przód z wykorzystaniem wyciągu dolnego Naprzemianstronne unoszenie ramion w przód ze sztangielkami Naprzemianstronne unoszenie ramion w przód ze sztangielkami Naprzemienne wyciskanie hantli nad głowę stojąc Naprzemienne wyciskanie hantli nad głowę stojąc Podciąganie sztangi pod brodę Podciąganie sztangi pod brodę Przyciąganie liny z wyciągu górnego do klatki piersiowej Przyciąganie liny z wyciągu górnego do klatki piersiowej Wyciskanie ramion nad głowę siedząc z wykorzystaniem wyciągu Wyciskanie ramion nad głowę siedząc z wykorzystaniem wyciągu Unoszenie ramion w bok ze sztangielkami w pozycji siedzącej Unoszenie ramion w bok ze sztangielkami w pozycji siedzącej Odwodzenie ramion w bok ze sztangielkami Odwodzenie ramion w bok ze sztangielkami Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami Unoszenie ramion w przód ze sztangielką trzymaną oburącz Unoszenie ramion w przód ze sztangielką trzymaną oburącz Wyciskanie sztangi nad głowę Wyciskanie sztangi nad głowę Wyciskanie hantli nad głowę siedząc Wyciskanie hantli nad głowę siedząc Wyciskanie hantli nad głowę stojąc Wyciskanie hantli nad głowę stojąc Wyciskanie nad głowę na maszynie chwytem neutralnym Wyciskanie nad głowę na maszynie chwytem neutralnym Wyciskanie nad głowę z linkami wyciągu dolnego Wyciskanie nad głowę z linkami wyciągu dolnego Wyciskanie sztangielki jednorącz nad głowę stojąc Wyciskanie sztangielki jednorącz nad głowę stojąc Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia siedząc Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia siedząc Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia