Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne
i treningowe

Jak sama nazwa wskazuje, jest to mięsień składający się z dwóch głów. Głowa krótka znajduje się po wewnętrznej stronie ramienia, głowa długa na zewnątrz. Zaraz pod nimi znajduje się mięsień ramienny, który wraz z bicepsem ugina staw łokciowy.

Podstawowe ćwiczenia mające na celu rozwijać nasze bicepsy to uginania ramion z hantlami lub sztangą. Nie zapominajmy jednak o bardzo dużym zaangażowaniu bicepsów oraz mięśni ramiennych w ćwiczeniach mięśni grzbietu.

Biceps
Ćwiczenia na biceps 27
Uginanie ramion z gumą Uginanie ramion z gumą

Banded biceps curls

Zginanie ramion ze sztangą nachwytem Zginanie ramion ze sztangą nachwytem

Reverse barbell biceps curl

Uginanie ramion na TRX Uginanie ramion na TRX

TRX biceps curl

Uginanie ramion z hantlami nachwytem Uginanie ramion z hantlami nachwytem

Reverse dumbbell biceps curl

Uginanie ramion z hantlami w oparciu o ławeczkę Uginanie ramion z hantlami w oparciu o ławeczkę

Dumbbell spider curl

Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Uginanie ramion ze sztangą w oparciu o ławeczkę Uginanie ramion ze sztangą w oparciu o ławeczkę

Barbell spider curl

Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku chwytem młotkowym Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku chwytem młotkowym

Preacher hammer curl

Uginanie ramienia z linką wyciągu dolnego stojąc Uginanie ramienia z linką wyciągu dolnego stojąc

Single arm low cable biceps curl

Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku

Preacher dumbbell curl

Zottman curl Zottman curl Uginanie ramion z hantlami z rotacją Uginanie ramion z hantlami z rotacją

Dumbbell supinated biceps curls

Zginanie przedramienia z hantlem na modlitewniku Zginanie przedramienia z hantlem na modlitewniku

Single arm preacher curl

Zginanie przedramion w wąskim chwycie ze sztangą stojąc Zginanie przedramion w wąskim chwycie ze sztangą stojąc

Barbell biceps curl close grip

Jednoczesne zginanie przedramion stojąc z wykorzystaniem wyciągów górnych Jednoczesne zginanie przedramion stojąc z wykorzystaniem wyciągów górnych

High cable curls

Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego na modlitewniku Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego na modlitewniku

Low cable bar preacher curls

Zginanie przedramion z gryfem wyciągu górnego leżąc na ławce Zginanie przedramion z gryfem wyciągu górnego leżąc na ławce

Lying cable curl

Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym

Hammer curl

Zginanie przedramion w chwycie młotkowym siedząc na ławce Zginanie przedramion w chwycie młotkowym siedząc na ławce

Seated hammer curl

Zginanie przedramion z gryfem łamanym na modlitewniku Zginanie przedramion z gryfem łamanym na modlitewniku

EZ bar preacher curls

Zginanie przedramion na zewnątrz siedząc na ławce 75 stopni Zginanie przedramion na zewnątrz siedząc na ławce 75 stopni

Seated incline dumbbell biceps curl

Zginanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc Zginanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc

Low cable rope curl

Zginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc Zginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc

EZ bar biceps curls

Zginanie przedramion z hantlem w opadzie tułowia Zginanie przedramion z hantlem w opadzie tułowia

Bent over dumbbell biceps curl

Zginanie przedramienia z hantlem – łokieć oparty na udzie Zginanie przedramienia z hantlem – łokieć oparty na udzie

Concentration curl

Zginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka siedząc na ławce 90 stopni Zginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka siedząc na ławce 90 stopni

Seated dumbbell supinated biceps curls

Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego stojąc Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego stojąc

Low cable bar curl

Zginanie przedramion ze sztangą stojąc Zginanie przedramion ze sztangą stojąc

Barbell biceps curl