KUP PLAN TRENINGOWY
plany treningowe
i dietetyczne

Mięśnie trójgłowe ramienia budują tylną część ramienia, odpowiednio wykształcone sprawią, że nasze ramiona będą jędrne i smukłe. Silne tricepsy sprawią, że wykonanie ćwiczenia takiego jak pompki nie będzie stanowić dla nas problemu.

Triceps 28
Prostowanie ramion z gumą Prostowanie ramion z gumą Pompki na poręczach z pomocą gumy oporowej Pompki na poręczach z pomocą gumy oporowej Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangą trzymaną oburącz Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc Prostowanie ramienia jednorącz z wyciągu dolnego stojąc Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego Prostowanie ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego Prostowanie ramion na maszynie triceps Prostowanie ramion na maszynie triceps Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego Prostowanie ramion z linkami wyciągu górnego Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia Prostowanie ramion z linką wyciągu dolnego w opadzie tułowia Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie hantlami z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie francuskie z przenoszeniem ramion za głowę Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej Wyciskanie sztangi wąskim chwytem Wyciskanie sztangi wąskim chwytem Wyprosty ramion z TRX Wyprosty ramion z TRX Wyciskanie francuskie hantlami Wyciskanie francuskie hantlami Prostowanie przedramion z liną wyciągu dolnego stojąc Prostowanie przedramion z liną wyciągu dolnego stojąc Wyciskanie hantli wąsko chwytem neutralnym na ławeczce płaskiej Wyciskanie hantli wąsko chwytem neutralnym na ławeczce płaskiej Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego Prostowanie ramienia jednorącz w klęku podpartym na ławce płaskiej Prostowanie ramienia jednorącz w klęku podpartym na ławce płaskiej Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną leżąc na ławce płaskiej Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem prostym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion z gryfem łamanym trzymanym nachwytem z wyciągu górnego Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz Prostowanie przedramion w pionie ze sztangielką trzymaną oburącz Pompki w podporze tyłem na ławeczce Pompki w podporze tyłem na ławeczce Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem Pompki w oparciu o sztangę wąskim chwytem