Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne
i treningowe

Mięśnie bicepsów budują przednią część naszego ramienia. Ćwiczenia angażujące te mięśnie są istotne nie tylko ze względów estetycznych, ale także funkcjonalnych, gdyż mięśni bicepsów używamy podczas wykonywania codziennych czynności.

Biceps 26
Zginanie ramion ze sztangą nachwytem Zginanie ramion ze sztangą nachwytem

Reverse barbell biceps curl

Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku chwytem młotkowym Zginanie ramion z hantlami na modlitewniku chwytem młotkowym

Preacher hammer curl

Zginanie przedramion z hantlem w opadzie tułowia Zginanie przedramion z hantlem w opadzie tułowia

Bent over dumbbell biceps curl

Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku

Preacher dumbbell curl

Zginanie przedramion ze sztangą stojąc Zginanie przedramion ze sztangą stojąc

Barbell biceps curl

Skorzystaj z naszych planów dietetycznych i treningowych! już od 39,99 zł za miesiąc Sprawdź teraz! Uginanie ramion z TRX Uginanie ramion z TRX

TRX biceps curl

Uginanie ramion ze sztangą w oparciu o ławeczkę Uginanie ramion ze sztangą w oparciu o ławeczkę

Barbell spider curl

Zginanie przedramion na zewnątrz siedząc na ławce 75 stopni Zginanie przedramion na zewnątrz siedząc na ławce 75 stopni

Seated incline dumbbell biceps curl

Zottman curl Zottman curl Uginanie ramion z gumą Uginanie ramion z gumą

Banded biceps curls

Uginanie ramienia z linką wyciągu dolnego stojąc Uginanie ramienia z linką wyciągu dolnego stojąc

Single arm low cable biceps curl

Uginanie ramion z hantlami nachwytem Uginanie ramion z hantlami nachwytem

Reverse dumbbell biceps curl

Uginanie ramion z hantlami w oparciu o ławeczkę Uginanie ramion z hantlami w oparciu o ławeczkę

Dumbbell spider curl

Uginanie ramion z hantlami z rotacją Uginanie ramion z hantlami z rotacją

Dumbbell supinated biceps curls

Zginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc Zginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc

EZ bar biceps curls

Zginanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc Zginanie przedramion z liną z wyciągu dolnego stojąc

Low cable rope curl

Zginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka siedząc na ławce 90 stopni Zginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka siedząc na ławce 90 stopni

Seated dumbbell supinated biceps curls

Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym

Hammer curl

Zginanie przedramion z gryfem łamanym na modlitewniku Zginanie przedramion z gryfem łamanym na modlitewniku

EZ bar preacher curls

Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego stojąc Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego stojąc

Low cable bar curl

Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego na modlitewniku Zginanie przedramion z drążkiem wyciągu dolnego na modlitewniku

Low cable bar preacher curls

Zginanie przedramion w wąskim chwycie ze sztangą stojąc Zginanie przedramion w wąskim chwycie ze sztangą stojąc

Barbell biceps curl close grip

Zginanie przedramion w chwycie młotkowym siedząc na ławce Zginanie przedramion w chwycie młotkowym siedząc na ławce

Seated hammer curl

Zginanie przedramienia z hantlem na modlitewniku Zginanie przedramienia z hantlem na modlitewniku

Single arm preacher curl

Zginanie przedramienia z hantlem – łokieć oparty na udzie Zginanie przedramienia z hantlem – łokieć oparty na udzie

Concentration curl

Jednoczesne zginanie przedramion stojąc z wykorzystaniem wyciągów górnych Jednoczesne zginanie przedramion stojąc z wykorzystaniem wyciągów górnych

High cable curls