W dzisiejszym artykule przedstawię pewien świetny sposób na zmuszenie mięśni bicepsów i tricepsów do maksymalnego wzrostu. Jeżeli trenujesz wiele lat, próbowałeś wielu metod, twoja dieta jest na dobrym poziomie,

a pomimo tego ramiona nie rosną – ten trening jest dla ciebie. Artykuł ten poświęcam w całości metodzie treningu mięśni dwugłowych

i trójgłowych ramienia zwanej „Fader Training”.

 

SPIS TREŚCI:

1. Problem z masą bicepsów

2. Stagnacja nie do przełamania

3. Fader Training – lekarstwo na stagnację

4. Opis

5. Plan

6. Jak to działa?

7. Konkluzje

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Problem z masą bicepsów

Rozwinięte mięśnie dwugłowe ramienia są dumą każdego kulturysty. Każdy zawodnik trenuje je pieczołowicie z dbałością o najmniejsze detale. Przychodzi jednak taki czas w treningu kulturysty, w którym dochodzi do swoich maksymalnych możliwości treningowych. Pojawia się znienawidzona przez wszystkich stagnacja. Jak sobie z nią poradzić? Jest na to pewna skuteczna, a zarazem skomplikowana recepta.


2. Stagnacja nie do przełamania

Istnieje spora grupa bardzo ciekawych metod i systemów treningowych, które skutecznie i w systematyczny sposób przełamują treningową stagnację. Fader Training to metoda ekstremalna i kontrowersyjna, stworzona właśnie na takie okazje. Jeżeli wypróbowałeś już wszystkie inne metody, sięgnij po ten trening. Zobaczysz rezultaty szybciej niż myślisz. Sceptycyzm zniknie, a doświadczenie treningowe wzrośnie.

 

3. Fader Training – lekarstwo na stagnację Fabryka Siły Sklep

Fader Training to metoda treningu fizycznego i psychicznego bazująca na ogromnej objętości i częstotliwości treningowej oraz sile umysłu. Opracował ją dr Jonathan Fader w nowojorskiej klinice psychologi sportu.


Połączył w jednej metodzie psychiczny wpływ treningu z maksymalną hipertrofią mięśniową. Według jego badań od siły naszego umysłu zależy wszystko, w tym zdolność mięśni do regeneracji i wzrostu. System,

z zaskakująco pozytywnym skutkiem, przetestowało wielu sławnych kulturystów.


4. Opis

Fader Training w przypadku zastosowania go w treningu ramion polega na wykonywaniu dwóch ćwiczeń, po jednym na mięśnie trójgłowe ramienia oraz mięśnie dwugłowe ramienia w superserii. Należy wykonać ściśle określoną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia w ściśle określonej ilości serii.


Trening wykonujemy każdego dnia w niezmienionej postaci. Pora poświęcona na wykonanie ćwiczeń również nie jest bez znaczenia i należy jej bezwzględnie przestrzegać. Ćwiczyć należy bezpośrednio przed snem, co warunkuje wykonywanie treningu w domowych warunkach. Podczas ćwiczeń należy maksymalnie skupiać się na wykonywaniu ruchów i wizualizować pracę oraz oczekiwane efekty treningu.


Należy zmuszać swój mózg do pracy tak samo intensywnie jak mięśnie.

W tym czasie nie liczy się nic innego niż wyobrażanie sobie, jak mięśnie rosną. Wydaje się to głupie? Możliwe, jednak rezultaty osiągnięte za pomocą tej metody mówią same za siebie.


5. Plan

Plan treningu jest prosty i niezmienny. Należy go stosować bezwzględnie

i sumiennie, aby gwarantował osiągnięcie oczekiwanych efektów.

 

Wytyczne treningu:

– trenujemy 7 dni w tygodniu;

– trenujemy bezpośrednio przed snem;

– po treningu nie należy niczego jeść ani wykonywać innych czynności poza niezbędną toaletą;

– używamy 2 hantli o regulowanym obciążeniu;

– wykonujemy 1 ćwiczenie na triceps oraz 1 ćwiczenie na biceps

w superserii;

– nie trenujemy ramion podczas pozostałych tradycyjnych treningów wykonywanych na siłowni;

– zwiększamy podaż kalorii i białka w diecie;

– śpimy minimum 6 h dziennie;

– wykonujemy krótkie pompujące ruchy, nie dopuszczając do maksymalnego skurczu i rozciągnięcia mięśnia;

– dobieramy takie obciążenie, aby wykonać zaplanowaną ilość serii

i powtórzeń bez przerw odpoczynkowych w ich trakcie.


Plan treningowy:

Superseria – 100 powtórzeń Skull Crushers (wyciskanie francuskie chwytem młotkowym) za pomocą hantli + 60 powtórzeń Hummer Curls (uginanie hantli młotkowo). Wykonujemy 3 tego typu sety bez przerw odpoczynkowych pomiędzy nimi.

 

6. Jak to działa?

Wielu zada sobie pytanie: jak taki system ma działać? Magia tej metody kryje się w naszym umyśle. Udowodniono, że jeżeli bezpośrednio przed snem człowiek intensywnie wykonuje pewną czynność, o której myśli, jego mózg podczas snu wizualizuje wykonaną pracę, oddziałując na układ nerwowy i hormonalny w nie do końca jeszcze poznany sposób.


Ludzki umysł oraz jego potencjał jest nadal w większym stopniu zagadką dla naukowców. Z roku na rok w toku badań wychodzą na jaw nowe fakty. Fader Training bazuje na sile umysłu i morderczej hipertrofii mięśniowej. To metoda dla zaawansowanych kulturystów, którzy potrafią zwizualizować swój treningowy cel i sięgną po wszystko, co może ich do niego zbliżyć.


7. Konkluzje

Jak widać, system doktora Fadera jest kontrowersyjną metodą, która nie bazuje już tylko na czystej sile i pracy fizycznej, ale i na pracy umysłowej. Jeżeli stagnacja mięśniowa trwa już dosyć długo, a metod jej przełamania wciąż brak, warto wypróbować ten system. Nic nie tracimy, a wiele możemy zyskać.

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy