Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące treningu. Jednych motywuje tylko praca w grupie i regularne uczęszczanie na zajęcia do fitness klubu, inni wolą trenować w domowym zaciszu. Jeśli w twojej okolicy nie ma żadnej siłowni albo ich standard jest bardzo niski (stare sprzęty, mało miejsca), wybierz trening w domu. Takie rozwiązanie nie musi być gorsze!


SPIS TREŚCI:

1. Trening w domu – cisza i spokój

2. Oszczędność czasu

3. Oszczędność pieniędzy

4. Własny sprzęt – inwestycja na lata

5. Trening z obciążeniem własnego ciała

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc


 

1. Trening w domu – cisza i spokój

W domowych czterech kątach mamy możliwość wyciszenia się i wsłuchania w własny organizm. Możemy włączyć muzykę, która motywuje nas

do treningu. Trening w domu to również świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie są jeszcze gotowi na ćwiczenie w grupie - być może dopiero zaczynają lub wstydzą się obecnej formy. Moim zdaniem powinno się stawiać czoła przeciwnościom. To umacnia człowieka, ale każdy ma swoje podejście, które należy zaakceptować i uszanować.


Tak więc trening w domowym zaciszu da nam odpowiednie przygotowanie mentalne, o które czasem ciężko na siłowni – zwłaszcza jeśli czekamy

w kolejce do ławki poziomej i nasze skupienie z każdą kolejną sekundą maleje.


2. Oszczędność czasu

Nie musimy tracić czasu na dojazd na siłownię oraz powrót do domu. Trening w domu to świetne rozwiązanie dla osób, które nie chcą prezentować się jak kulturyści zza oceanu, ale zależy im na poprawie sprawności, wyglądu, siły, wytrzymałości oraz zdrowia.

W dzisiejszych czasach nikt nie może sobie pozwolić na marnotrawienie czasu. I tak żyjemy w tak wielkim biegu, że często brakuje nam go nawet dla nas samych.

 

3. Oszczędność pieniędzy Fabryka Siły Sklep

Zaoszczędzamy przede wszystkim na koszcie karnetu, drogiej sportowej odzieży (wiele osób uważa, że na treningu trzeba się prezentować bez zarzutu i wydaje majątek na markowe ubrania) i na paliwie bądź biletach.

W końcu na siłownię musimy jakoś dotrzeć – chyba że cała droga zajmuje nam 5-10 minut. Wtedy naprawdę warto wybrać się na krótki spacer. Dotlenimy organizm zarówno przed, jak i po treningu oraz wstępnie

w pierwszym przypadku rozgrzejemy mięśnie, w drugim zaś będzie

to działanie mające za zadanie wyciszenie organizmu.


4. Własny sprzęt – inwestycja na lata

Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na karnet, możesz je odłożyć

i zainwestować we własny sprzęt. Nie musi to być koniecznie nowy sprzęt. Przecież nie chodzi tutaj o to, aby lansować się nowiutkimi hantlami, tylko mieć dobre urządzenia, z pomocą których nawet w domowym zaciszu będziemy w stanie skutecznie popracować nad własną formą!
Już kilkaset złotych wystarczy na wyposażenie domowej siłowni

w ławeczkę z regulacją skosu, sztangę z gryfem prostym, sztangę z gryfem łamanym, hantle, obciążenie oraz drążek do podciągania.


5. Trening z obciążeniem własnego ciała

Wybierając trening z obciążeniem własnego ciała, powinniśmy na starcie uświadomić sobie to, że tą metodą nie zbudujemy tak pokaźnej muskulatury jak pracując z wolnymi ciężarami, aczkolwiek nie oznacza to, że nie rozwiniemy naszych mięśni. Poprawimy ich budowę, zwiększymy siłę

i wytrzymałość, dodatkowo będzie to świetna podstawa do późniejszego przeniesienia się na plac treningowy w naszej miejskiej siłowni!
Do tego sprawa oczywista - zaoszczędzimy na własnym sprzęcie i karnecie na siłownię.