Idealna sylwetka to z pewnością marzenie niejednego mężczyzny. Stosowałeś najróżniejsze diety, ćwiczyłeś 5 razy w tygodniu i mimo to nie uzyskałeś wymarzonych rezultatów? Nie martw się, nie tylko ty. Jednak czy wiesz o tym, że tylko 5 kroków dzieli cię od uzyskania wymarzonej sylwetki. Idealna męska sylwetka jest jak najbardziej na wyciągnięcie ręki. Wymiary schodzą na drugi plan. Prawdziwym wyznacznikiem dobrze zbudowanego mężczyzny jest kobieca aprobata!

 

SPIS TREŚCI:
1. Ocena aktualnej formy

2. Określenie celu i ram czasowych

3. Zmiana nawyków żywieniowych

4. Trening prawdziwego mężczyzny

5. Cierpliwość to męska cecha

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Ocena aktualnej formy

Zanim wykonasz pierwszy krok, musisz pamiętać o tym, by być dla siebie krytycznym. Nim zaplanujesz dalsze działanie, musisz znaleźć punkt odniesienia. W tym wypadku konieczne jest określenie swojej obecnej formy. Trzeba być dla siebie surowym. Obowiązkowo należy użyć wagi, centymetra oraz lustra. Pierwsze wymiary są bardzo ważne, więc męska dokładność jest jak najbardziej wskazana! W innym przypadku okłamiesz tylko samego siebie.

 

Dla niepewnego swojego zdania faceta podczas oceny formy przydatne mogą być opinie bliskich. W końcu idealna męska sylwetka to często część życia spełniającego swoje cele mężczyzny.

 

2. Określenie celu i ram czasowych

Jeśli już uporałeś się z oceną aktualnej formy, następnym krokiem jest określenie swojego celu. Tutaj należy zdecydować, czy chcesz zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej, czy może nabrać mięśni albo wyrzeźbić obecną muskulaturę. Jest to bardzo ważne, gdyż determinuje kolejne posunięcia!

 

Aby cel miał rację bytu, musi być również określony sposób jego realizacji. Należy więc stworzyć plan, który krok po kroku będzie wskazywał składowe decydujące o efektywnej realizacji celu. Fabryka Siły Sklep

 

Jeszcze jedno. Warto kierować się zdrowym rozsądkiem. Idealna sylwetka nie jest do zdobycia w miesiąc, zwłaszcza taka, na którą pozostali pracowali latami. Niemniej jednak ważne jest nadanie swojemu planowi ram czasowych. Dzięki temu nie straci się z horyzontu swojego celu. Takie postępowanie dodatkowo będzie motywować do działania!

 

3. Zmiana nawyków żywieniowych

Idealna męska sylwetka zależy przede wszystkim od zdrowej diety. Warto pamiętać o tym, aby osiągnąć ponadprzeciętną muskulaturę, zwiększyć siłę swoich mięśni oraz zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej, poza treningiem ważna jest odpowiednia zbilansowana dieta.

 

W diecie najważniejsze jest odpowiednie rozłożenie makroskładników (białko, węglowodany, tłuszcze), a także wzbogacenie codziennego menu o składniki mineralne oraz witaminy. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia kaloryczność. To właśnie dzięki niej możliwe jest budowanie mięśni czy redukcja podskórnej tkanki tłuszczowej. W ciągu doby należy pić odpowiednią ilość wody, a posiłki uzupełniać o suplementy diety.

 

4. Trening prawdziwego mężczyzny

Trening siłowy pomoże zbudować męskie mięśnie. Nieprawda, że należy spędzać setki godzin na siłowni, aby uzyskać wymarzone ciało i pokaźne wymiary. Wystarczą trzy treningi tygodniowo trwające 60–90 minut. Ponadto naukowcy dowiedli, że najlepiej mięśnie rozwija intensywny trening trwający zaledwie 45 minut!

 

Do treningu siłowego obowiązkowe, bez względu na cel, będą ćwiczenia cardio. W przypadku budowania masy nie powinniśmy pomijać ćwiczeń aerobowych, bo tylko w ten sposób osiągniemy to, na co pracujemy. Jeśli masz problem z nabieraniem masy mięśniowej, dobrym rozwiązaniem będzie ograniczenie ich na jakiś czas bądź zmniejszenie ich intensywności.

 

Przed każdym treningiem wykonuj rozgrzewkę, zaś po każdym treningu obowiązkiem jest przeprowadzanie stretchingu. Idealna męska sylwetka na zawsze pozostanie marzeniem, jeśli nie będziesz przestrzegać zasad kompletnego treningu.

 

5. Cierpliwość to męska cecha

W tym sporcie efekty nie przychodzą z dnia na dzień. Jest to jeden

z najpiękniejszych, a zarazem najbardziej wymagających sportów. Tutaj odpuszczenie sobie odbija się na formie!