Skuteczne odchudzanie w przypadku osób otyłych nie jest wcale takie proste. Trening siłowy bez względu na to czy w domu, czy w plenerze, czy też na siłowni – często zamiast zachęcać do zmiany wręcz odpycha. Czemu tak się dzieje? Jak wprowadzić w swoje życie zdrowe odchudzanie, gdy ma się kilka kilogramów za dużo?

 

SPIS TREŚCI:
1. Motywacja do treningu – podstawowe informacje
2. Skazany na trening? NIE! Trening to świadomy wybór

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Motywacja do treningu – podstawowe informacje

Motywacja do treningu to bardzo ważna część wchodząca w trening mentalny. Tak naprawdę przemiana sylwetki zaczyna się jeszcze przed rozpoczęciem ćwiczeń czy wejściem na bieżnię. Wiele osób o tym zapomina. Zwłaszcza osoby pragnące zbijać wagę mają problem z akcep-tacją żmudnych efektów. Warto jednak spojrzeć na to z drugiej strony – należy się cieszyć nawet z najmniejszego progresu.

 

Dobre odchudzanie, a więc takie, które zapewni trwałe i zadowalające efekty – jest możliwe wówczas, gdy dana osoba będzie gotowa na to psychicznie. W pozostałych przypadkach trening siłowy, trening cardio czy zdrowa dieta szybciej dobiegną końca niż się wydaje!

 

Bardzo dobrym sposobem na motywację jest robienie sobie w odstępach comiesięcznych zdjęć, a następnie zestawienie ich ze sobą. Sam fakt, iż człowiek zauważy jak bardzo w ciągu zaledwie 4 tygodni, może zmienić swoje ciało – pcha do przodu! Fotki najlepiej robić w dni nietreningowe, gdyż po treningu mięśnie są napęczniałe, a co za tym idzie tzw. „pompa” nie daje obiektywnego obrazu sylwetki.

 

Świetnym sposobem na radzenie sobie z ostatnimi przeciwnościami losu jest po pierwsze niesłuchanie negatywnych myśli a po drugie trening z muzyką, która daje kopa! Najlepiej wybrać ostre brzmienie, które wspomoże nawet najcięższe ćwiczenia.

 

2. Skazany na trening? NIE! Trening to świadomy wybór

Nikt nie jest skazany na trening. Trening na siłowni, plan treningowy na masę mięśniową, trening na rzeźbę czy w końcu trening na odchudzanie, czemu też poświęcony jest ten artykuł, to coś więcej niż tylko machanie ciężarem i zmaganie się ze swoimi negatywnymi myślami.

 

Podobnie wygląda dieta – jej wprowadzenie w codzienne menu to zdrowe Fabryka Siły Sklep

i przemyślane posunięcie. Inne postrzeganie tej kwestii, np. w roli kary bądź musu nie prowadzi do wymiernych efektów.

 

Zarówno trening, jak i dieta mają dawać radość i prowadzić do uzyskania wymarzonej sylwetki. Jeśli wyznaje się zgoła inne podejście, warto zastanowić się nad zmianą toku myślenia, bo czasami to najbardziej ogranicza poczynania!