Przekraczając próg siłowni i nie mając żadnego planu na działanie, nie możesz oczekiwać rezultatów. Twój trening będzie nie tylko chaotyczny, ale również nie przyniesie korzyści, dla których w ogóle pojawiłeś się w klubie fitness. Spokojnie, ten artykuł pomoże ci ustanowić reguły gry! Gry o własną sylwetkę!


SPIS TREŚCI:
1. Plan treningowy
2. Plan żywieniowy
3. Plan suplementacyjny
4. Plan działania

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Plan treningowy

Plan treningowy to odpowiednio przygotowany pod własne możliwości spis ćwiczeń siłowych z uwzględnieniem posiadanego genotypu, celu, jaki się przed sobą stawia, aktualnych możliwości fizycznych, jak i formy jaką się prezentuje.


Plan jest układany pod możliwości czasowe osoby pragnącej trenować, a także uwzględnia jej stopień doświadczenia w sportach sylwetkowych oraz czas regularnego treningu, pod warunkiem, że oczywiście do tej pory dana osoba regularnie pojawiała się na siłowni.


2. Plan żywieniowy

Plan żywieniowy dostosowany jest do indywidualnego celu treningowego, genotypu oraz aktualnej formy. Uwzględnia on także aktualną aktywność fizyczną, co jest ściśle powiązane z planem treningowym.


Plan żywieniowy opiera się przede wszystkim na odpowiedniej kaloryczności, którą czerpie się ze zbilansowanych w diecie makroskładników: białek, węglowodanów oraz tłuszczy. Oczywiście warto wybierać produkty, które są zdrowe i pozytywnie wpłyną na formę, przybliżą do realizacji sportowego celu oraz wprowadzą osobę ćwiczącą w dobry nastrój, choć nie zawsze będzie można zjeść to, na co ma się aktualnie ochotę! Fabryka Siły Sklep


W menu ważne jest także dostarczanie odpowiednio wysokich ilości witamin i minerałów. Należy też unikać produktów, które w określonym przypadku nie wniosą nic pożytecznego (np. ze względu na grupę krwi, gdy wybierze się metodę diety zgodnej z grupą krwi), bądź na które jest się uczulonym.


Dobrze ułożona dieta zapewnia jednocześnie odpowiednie nawodnienie organizmu.


3. Plan suplemetacyjny

Suplementy diety w planie żywnościowym osób aktywnych fizycznie, zwłaszcza tych uczęszczających na siłownię, odgrywają bardzo ważną rolę. Często są one produktami, które uzupełniają niedobór wymaganych składników, jak najwyższej jakości białko czy witaminy. Tak więc podstawowymi suplementami, które powinny znaleźć swoje miejsce w codziennym menu, są białko oraz witaminy wraz z minerałami.


Pierwszy produkt jest źródłem szybko przyswajalnych aminokwasów. Świetnie nadaje się do spożycia rano bądź tuż po treningu siłowym. Drugi produkt oferuje składniki, które chcąc nie chcąc, i tak nie zostaną w pełni dostarczone ze spożywanymi produktami, dlatego należy zadbać o to, aby dostarczyć je alternatywnym sposobem!


Dobór pozostałych suplementów należy skonsultować z trenerem personalnym. Pomoże on dobrać odpowiednie preparaty, tak, byśmy szybko i zdrowo osiągnęli swój cel!


4. Plan działania

Reasumując, plan żywieniowy, plan treningowy oraz plan suplementacyjny pomogą ustalić właściwy plan działania, który zaprowadzi osobę ćwiczącą – wprawdzie nie będzie to łatwa droga – ku końcowemu sukcesowi!


Nim jednak to nastąpi, trzeba uzbroić się w cierpliwość i zapas motywacji,
gdyż nie zawsze będzie się miało ochotę na trening oraz odpowiednie odżywianie. Właśnie takie dni kształtują charakter i są niezbędne, aby osiągnąć formę godną modela z męskich magazynów!