Brak ci motywacji, boisz się ćwiczyć z dużymi ciężarami, potrzebujesz kogoś, kto cię wesprze w najtrudniejszych momentach na sali treningowej? Możesz skorzystać z usług trenera personalnego, ale równie dobrym posunięciem będzie uczęszczanie na siłownię z kimś, kto tak jak ty chce zbudować ponadprzeciętną sylwetkę!


Mowa oczywiście o partnerze treningowym, którego rola często jest niedoceniana, pomniejszana bądź zupełnie pomijana, jeśli chodzi o efekty treningowe.

 

SPIS TREŚCI:
1. Partner treningowy – wstęp

2. Nie zostawiaj formy przypadkowi

3. Partner treningowy i podobny cel treningowy

4. Ćwicz z kimś, na kogo będziesz mógł liczyć

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Partner treningowy – wstęp

Odpowiednio dobrany partner jest ważny na każdej sesji treningowej. To właśnie on pomoże w ostatnich powtórzeniach, kiedy opadamy już z sił, to ta sama osoba sprawi, że bez obaw podejdziemy do najcięższych prób – bez obaw, że nabawimy się kontuzji. Zawsze będziemy pamiętać o tym, że w razie czego możemy liczyć na pomoc.

 

Jak widać, siłownia podobnie jak wiele innych sportów (np. boks) pomaga uzyskać wymarzone wyniki z pomocą kogoś innego. Zasada jest jedna – ta osoba musi być lepsza niż worek bokserski!

 

2. Nie zostawiaj formy przypadkowi

Warto ćwiczyć z kimś, to nie podlega żadnej dyskusji, lecz należy pamiętać o tym, że nie może to być osoba przypadkowa, która na temat treningu, odżywiania się oraz suplementacji ma zerową wiedzę bądź utarte archaiczne poglądy, które de facto mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.

 

3. Partner treningowy i podobny cel treningowy Fabryka Siły Sklep

Kiedy wybieramy kogoś, z kim będziemy ćwiczyć, pierwszą wytyczną (choć nie zawsze) powinno być skontaktowanie się z osobą, która ma podobny cel treningowy do nas samych. Dzięki temu można wspierać się nawzajem, krzyżować swoje poglądy oraz wyciągać wnioski z tego, co jest dobre, a co złe w naszym planie. Tym samym mamy możliwość konfrontowania planów treningowych, poglądów na temat odżywiania czy doboru najskuteczniejszych suplementów.

 

4. Ćwicz z kimś, na kogo będziesz mógł liczyć

Ponadto musi być to osoba kompetentna, której zależy na dobrych wynikach, która potrafi zaangażować się całym sercem w to, co robi. Partner treningowy to nie tylko pomocna dłoń w czasie pracy z największymi ciężarami, ale również przyjaciel, rywal, mentor oraz krytyk w jednym!

 

Taka osoba powinna dobrze znać kogoś, z kim trenuje, potrafić zmotywować go do jeszcze większego zaangażowania swoim postępowaniem w czasie treningu, przekazać merytoryczne spostrzeżenia czy wskazówki na temat samych ćwiczeń oraz nie bać się wytknąć błędów, które jej kompan popełnia, bo tylko w taki sposób dajemy sobie szansę na poprawę słabych stron!

 

Partner treningowy jest niezbędny. Nawet najwięksi w historii, jak Arnold Schwarzenegger czy Lazar Angelov, korzystają z pomocy osób trzecich. Widać to na zamieszczanych filmikach czy zdjęciach. Zamykanie się na partnera treningowego i umniejszanie jego roli to również zamykanie się na sukces w tym sporcie.