Żeby wykonać kompletny trening interwałowy mający na celu spalenie tkanki tłuszczowej, nie trzeba od razu korzystać ze sprzętu dostępnego

w siłowni. Dla osób zapracowanych, mających mało czasu dla siebie, a co dopiero na trening – idealnym rozwiązaniem będzie program przewidujący trening w domu! Odchudzanie w domu – tak, to możliwe!

 

SPIS TREŚCI:
1. Deficyt kaloryczny – podstawa to dieta
2. Trening HIIT ćwiczenia – przykłady
3. Trening HIIT w domu – zalety

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Deficyt kaloryczny – podstawa to dieta

Plan treningowy bez względu na to czy będzie przewidywać bieganie w formie interwału, czy trening tabata – okaże się nieskuteczny, jeśli nie będzie spełnione jedno bardzo ważne kryterium, jakim jest odpowiednia zbilansowana, a przy tym rzecz jasna zdrowa dieta.

 

Tylko dieta, która przy pomocy treningu zapewni zaplanowany deficyt kaloryczny wynoszący od 200 do 500 kcal, zapewni najlepsze rezultaty. Podane właściwości zapewniają najlepszą utratę wagi w przypadku osoby zdrowej, która nie cierpi na otyłość bądź nadwagę. W przypadku osób dotkniętych jedną z tych chorób cywilizacyjnych XXI wieku deficyt kaloryczny może być większy.

 

2. Trening HIIT ćwiczenia – przykłady

Poniżej przedstawiono wybrane ćwiczenia, które mogą wzbogacić trening siłowy tuż po nim bądź w dni wolne o sesji treningowych na siłowni, a także stanowić idealną podstawę do redukowania tkanki tłuszczowej z organizmu.

 

Bardzo ważne jest to, iż każde z tych ćwiczeń można wykonać w domowych warunkach, co również jest świetną wiadomością dla osób preferujących w swoim planie treningowym trening domatora. Fabryka Siły Sklep

 

Trening HIIT w domu – wybrane ćwiczenia:

– stepper;

– rower stacjonarny;

– bieganie po schodach;

– skakanie z pomocą skakanki;

– trening z workiem treningowym bułgarskim;

– trening z workiem treningowym bokserskim;

– trening HIIT tabata;

– trening obwodowy bazujący na ćwiczeniach z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała.

 

3. Trening HIIT w domu – zalety

Po pierwsze nie trzeba tracić czasu na dotarcie na siłownię przed treningiem oraz powrót do domu po treningu. Czas samej aktywności również się skraca przez to, iż nie trzeba czekać w kolejkach do sprzętu na siłowni.

 

Dla osób, która ciężko pracują i mają bardzo mało czasu, trening HIIT

w domu wydaje się idealnym rozwiązaniem. W ten sposób zaoszczędzą one niezbędny czas, o czym było pokrótce w poprzednim akapicie, a także pieniądze, które w innym przypadku musiałyby zostać przeznaczone na paliwo bądź bilet oraz karnet na siłownię.