Część III to porady dotyczące odpowiedniego podejścia mentalnego do treningu. Na jej łamach poruszany jest także niezwykle ważny, a często niedoceniany element regeneracji po treningu.

 

SPIS TREŚCI:
1. Pamiętaj o regeneracji
2. Nie zniechęcaj się
3. Znajdź swoją motywację
4. Trening traktuj jako pasję, a nie obowiązek

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Pamiętaj o regeneracji

Nie przeciążaj swojego organizmu. Trzy treningi w ciągu tygodnia

w zupełności wystarczą, a ty nie jesteś na tyle zaawansowany, by trenować 5–6 razy w tygodniu. Nie wyjdzie ci to na zdrowie, wręcz jest surowo niewskazane, jeśli nie chcesz opuścić siłowni szybciej, niż w ogóle zacząłeś na nią uczęszczać.

 

Przestrzegaj dni odpoczynku, dbaj o odpowiednie odżywianie (tak, to również część regeneracji!) i przede wszystkim wysypiaj się. Śpij od 8 do 10 godzin na dobę. Twoje mięśnie podziękują ci za to!

 

2. Nie zniechęcaj się

Początki zawsze są najtrudniejsze. Tyle nowych rzeczy – nie wiesz, czy to ma sens, czy wszystko robisz prawidłowo, widzisz spojrzenia innych ćwiczących, niektórzy z nich cię poprawiają i do tego te obolałe mięśnie, które ograniczają podstawowe ruchy!

 

Nie poddawaj się! Przez tę drogę musiał przejść każdy. Każdy kiedyś zaczynał i nikt od razu nie dźwigał 100 kg na klatę. Uzbrój się w cierpliwość. Pracuj ciężko i systematycznie. Szukaj motywacji w codzienności. Uwierz Fabryka Siły Sklep

w siebie, a będziesz nie do zatrzymania.

 

3. Znajdź swoją motywację

Coś skierowało cię na siłownię – był to cel. Ten cel zmotywował cię do tego,
aby w ogóle tutaj przyjść i zadbać o swoje ciało. Co jednak, gdy osiągniesz swój cel? Co z dalszą motywacją?

 

Wyznaczaj sobie coraz większe cele, a motywacji szukaj w dniu codziennym. Siłownia to idealna odskocznia od problemów w pracy, na studiach, w życiu codziennym. Niech motywują cię osoby wyglądające o wiele lepiej od ciebie.

 

Wzoruj się na osobach, które osiągnęły sukces w tym sporcie. Zbadaj ich kariery, sprawdź, jak doszły do swojej pozycji, ile to ich kosztowało, ile czasu im to zajęło.

 

Nieważne, ile czasu zajmie ci osiągnięcie spełnienia w tym sporcie – najważniejsze, byś zawsze pozostawał nienasycony!

 

4. Trening traktuj jako pasję, a nie obowiązek

Trening siłowy nie jest przykrym obowiązkiem, który musisz wykonywać,
aby mieć silne ciało i ponadprzeciętny wygląd. Jest to pasja, styl życia, na którym coraz więcej osób opiera swoją karierę zawodową.

 

Na siłownię przyszedłeś dobrowolnie. Nikt nie zmuszał cię do treningu, tak więc trzymaj się tej reguły i mierz siły na zamiary. Nie oczekuj efektów od razu, bo w tym sporcie nie znajdziesz drogi na skróty. Nie warto nawet jej szukać.