Dobra dieta dla mężczyzny pozwoli zapobiec problemom takim jak łysienie, tycie, a nawet… zamartwianie się. Sprawdź, co jeść, aby cieszyć się sprawnością seksualną, siłą, odpornością i pięknym wyglądem!


SPIS TREŚCI:

1. Jedzenie na sprawność seksualną
2. Co jeść na siłę
3. Budowa tkanki mięśniowej
4. Wzrost testosteronu

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Jedzenie na sprawność seksualną

Mężczyźni rzadziej narzekają na brak ochoty na seks niż kobiety. Jednak to panów częściej dotyka problem niemożności realizacji planów prokreacyjnych. Co najlepiej jeść, by ciało nie odmawiało mózgowi? Doskonale sprawdzają się banany i ananasy. Zawierają bowiem bromelainę, która pomaga utrzymać dobry przepływ krwi. W zachowaniu sprawności pomoże spożywanie czosnku – zawarta w nim allicyna poprawia krążenie

w okolicach intymnych. Warto wypróbować seler. Przyczynia się on do produkcji antosteronu, który zwiększa atrakcyjność mężczyzny w oczach kobiety. Bardzo groźny dla sprawności seksualnej jest też niedobór cynku. Cenny składnik znajduje się głównie w roślinach strączkowych, orzechach oraz kaszy.


2. Co jeść na siłę

Siła zależy nie tylko od wykonywana ćwiczeń fizycznych, ale też diety. Należy szerokim łukiem omijać śmieciowe jedzenie. Chipsy, frytki, czekoladki zapychają metabolizm, wywołują uczucie osłabienia i zmęczenia. Siłę fizyczną daje kasza. Powinna obowiązkowo znaleźć miejsce na talerzu każdego mężczyzny. Kasza ma zasadowy odczyn, dzięki czemu odkwasza organizm, usuwając skutki uboczne w postaci ospałości czy słabej kondycji. W dodatku zawiera krzemionkę wzmacniającą stawy. Jest bogata

w węglowodany, białko i wiele witamin.


3. Budowa tkanki mięśniowej Fabryka Siły Sklep

Wołowina to obowiązkowa pozycja w jadłospisie zdrowego mężczyzny. Mięso to zawiera dużo białka cechującego się wysoką klasą wartości biologicznej. Organizm przyswaja od 70 do 100 procent spożytego w wołowinie białka. W budowie tkanki mięśniowej sprawdzają się także: jaja, mleko, sery i ryby. Szczególnym źródłem białka są krewetki. Przygotowywane bez smażenia praktycznie nie zawierają tłuszczu. Są czystym budulcem tkanki mięśniowej. W dodatku pobudzają produkcję krwinek czerwonych, zapobiegając powstawaniu anemii.


4. Wzrost testosteronu

Obniżony poziom testosteronu przyczynia się do braku panowania nad emocjami, rozchwiania nastrojów, spadku libido, powstawania tkanki tłuszczowej, łysienia i osteoporozy. Wszystkie czynniki są wysoce niepożądane przez mężczyzn. Niestety poziom hormonu spada wraz

z wiekiem. Aby uchronić się przed zagrożeniem niskiego stężenia testosteronu, należy spożywać produkty odpowiedzialne za jego produkcję. Na pierwsze miejsce w tym zestawieniu wysuwa się mięso czerwone. Warto przy tym pamiętać, że obróbka w głębokim tłuszczu eliminuje dobroczynny wpływ produktów na organizm.


Poziom testosteronu podwyższają także tłuste ryby morskie, które są bogate w kwasy omega-3. Przemianie męskiego hormonu w estrogen zapobiega cynk. Jego duże ilości znajdują się w roślinach strączkowych, pestkach dyni oraz pieczywie pełnoziarnistym. Dobrym pomysłem jest również sięgnięcie po ostrygi, które zawierają sporo witaminy B6, poprawiającej ogólne funkcjonowanie systemu hormonalnego.