W tej części przedstawiono dodatkowe korzyści wynikające z treningu

z workiem bokserskim, co dodatkowo przemawia za tym, że warto znaleźć miejsce na kilka uderzeń w swoim planie dnia. Świetnie sprawdzi się ono jako forma poprawienia wytrzymałości, ale również jako metoda treningowa mająca na celu spalenie kalorii. Jak widać, worek treningowy bokserski jest niezwykle uniwersalnym narzędziem.

 

SPIS TREŚCI:
1. Popraw wytrzymałość
2. Spalaj kalorie

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Popraw wytrzymałość

Trening z workiem bokserskim poprawia nie tylko zdolności manualne przydające się na ringu, ale również poprawia wiele innych ważnych aspektów mających znamienite znaczenie w samym starciu. Warto o tym pamiętać. W dodatku jest dla każdego świetną formą urozmaicenia wolnego czasu. Na ringu z dorosłych dzieci rodzą się prawdziwi mężczyźni. Wystarczy założyć rękawice bokserskie i pamiętać o cierpliwości, pewności siebie i wytrzymałości nie tylko fizycznej, ale także psychicznej.

 

Warto zacząć od tego, iż zdolności wysiłkowe organizmu można poprawiać również poza siłownią, np. biegając. Sam Stallone przygotowując się do roli Rocky’ego, dziennie poza obowiązkową pracą z ciężarami biegał około

8 kilometrów, co pomogło mu nie tylko zrzucić dodatkowe kilogramy, ale także poprawiło jego zdolności wysiłkowe.

 

Już samo uderzanie w worek jest świetnym treningiem. W zależności od wybranej metody można potraktować je jako trening aerobowy bądź przy zwiększonej intensywności jako formę ćwiczeń anaerobowych. Z pewnością dla osób ćwiczących na siłowni odpowiedniejsza będzie druga forma, bowiem nie prowadzi ona do redukcji masy mięśniowej.

 

2. Spalaj kalorie

Trening aerobowy, a więc uderzenia w worek w takim tempie, aby na spokojnie można było dotlenić organizm, świetnie spalają podskórną tkankę tłuszczową. Podobnie sprawa przedstawia się w przypadku ćwiczeń w formie HIIT (anaerobowy), lecz w tym przypadku wymagana jest większa wydolność organizmu. Niemniej druga forma, o czym była mowa w poprzednim punkcie, nie przyczynia się do degradacji struktur mięśniowych.

 

Faktem jest, iż worek treningowy bokserski może służyć jako świetne narzędzie do spalania podskórnej tkanki tłuszczowej a więc zapasowego materiału energetycznego, który w przypadku osób chcących mieć silną, atletycznie zbudowaną sylwetkę, jest zbędny w nadmiernych ilościach. Fabryka Siły Sklep

 

Już trening anaerobowy w czasie 15-30 minut z wykorzystaniem worka bokserskiego przyczynia się do odsłonięcia idealnej muskulatury. Warunek jest jeden – warto wykonywać go po treningu siłowym, co dobitnie uderzy

w tłuszcz.

 

Boks to wspaniały sport. Worek bokserski znajdujący się nawet w garażowej siłowni znakomicie przyczyni się do sukcesu w walce o własną sylwetkę.

W dodatku każdy na własnej skórze przekona się jak to jest przez kilka chwil poczuć się jak filmowy Rocky Balboa!