Najlepsza kreatyna – kreatyna na masie, kreatyna na redukcji etc. Faktem jest, iż kreatyna to jeden z najważniejszych suplementów, który powinna stosować każda osoba marząca o ponadprzeciętnej atletycznej sylwetce. Na rynku dostępne są różne rodzaje tego suplementu, które możemy dowolnie dobierać, patrząc przez pryzmat naszej formy, celu treningowego

i poziomu zaawansowania w treningu, niemniej jednak pozostaje jedno pytanie – kiedy zacząć cykl kreatynowy?

 

SPIS TREŚCI:
1. Najpierw dieta
2. Ile już trenujesz?
3. W tych przypadkach warto zastosować kreatynę

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Najpierw dieta

Osoba myśląca o podjęciu suplementacji kreatyną najpierw szczegółowo powinna przyjrzeć się swojej diecie. Mianowicie zmienić coś, jeśli odżywianie nie jest zdrowe, a posiłki nie są należycie zbilansowane pod kątem odpowiedniego rozłożenia makroskładników.

 

Co daje kreatyna? Przede wszystkim wzbogaca codzienne menu sportowca i jest jego integralną częścią. Podobnie tyczy się to innych suplementów diety jak białko, BCAA czy witaminy z minerałami. Są one kluczowym uzupełnieniem oraz wzbogaceniem codziennych racji żywieniowych.

 

Ponadto przy stosowaniu kreatyny należy zwiększyć podaż wody do 3–5 litrów dziennie. Takie podejście zapewni 100% skuteczności, a dawkowanie suplementu przyniesie wymierne rezultaty.

 

2. Ile już trenujesz?

Suplementacja kreatyną pomaga zanotować duże efekty już w przypadku osób, które regularnie trenują co najmniej 3 miesiące, choć, rzecz jasna, nie jest to regułą. Mięśnie w tym czasie zdążyły zaadaptować się do nowych bodźców wynikających z treningu siłowego, odpowiednio wstępnie rozwinęły swoją masę mięśniową oraz siłę, a także osoba ćwicząca przez wspomniany okres poznała swój organizm.

 

Czy jest to związane z tym, jak działa kreatyna?

Oczywiście, że nie. Jest to związane głównie z treningiem oraz podejściem do treningów. Po wspomnianym czasie można już stwierdzić, które ćwiczenia są najlepsze, a które w ogóle się nie sprawdzają. Dobór metod treningowych, w tym odpowiednich ćwiczeń – to sprawa indywidualna, na którą należy poświęcić trochę czasu.

 

Tak naprawdę kreatyna powinna być stosowana od pierwszego treningu. Warto jednak zwrócić uwagę na to, iż efekty w tym czasie mogą przyjść nieco później, bowiem organizm dopiero przystosowuje się do ćwiczeń oraz nowego sposobu odżywiania się. Kreatyna z pewnością sprawi, że na pierwsze efekty nie będzie trzeba długo czekać.

 

3. W tych przypadkach warto zastosować kreatynę

Kreatynę warto stosować, jeśli celem jest rozbudowa masy mięśniowej. Preparat ten zwiększa naturalną wytrzymałość oraz siłę mięśni, dzięki czemu w trakcie sesji treningowej osoba ćwicząca jest w stanie poddawać swoje mięśnie większym bodźcom, co automatycznie przekłada się na bardziej wymierne wyniki w przyroście masy mięśniowej.

 

Warto również zastosować ten suplement, aby pobudzić mięśnie do dalszego rozwoju w przypadku wystąpienia stagnacji mięśniowej. Udowodniono, iż stosowanie kreatyny jest w stanie na nowo pobudzić mięśnie do rozwoju.


W takim przypadku kreatyna zapewnia efekty, a także potwierdza opinie, iż jest jednym z niezastąpionych oraz najbardziej uniwersalnych suplementów diety.

 

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy