Nie jesteś przekonany do regularnych treningów? Uważasz, że to jedynie strata czasu? Spójrz na poniższą listę. Zastanów się dobrze nad tym, czy nie warto zmienić swojego nastawienia i wygospodarować przynajmniej 3 dni w tygodniu na około godzinny trening!

 

SPIS TREŚCI:
1. Lepsze zdrowie
2. Lepsze samopoczucie
3. Lepsza wydolność organizmu
4. Lepszy wygląd
5. Większa siła
6. Palenie podskórnej tkanki tłuszczowej
7. Nauka cierpliwości
8. Ciężka praca staje się elementem codziennego życia
9. Wyładowanie nadmiaru emocji

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Lepsze zdrowie

Aktywność fizyczna poprawia naturalną odporność immunologiczną organizmu. Oznacza to, że szansa na złapanie grypy maleje, kiedy regularnie ćwiczymy! Przy okazji można zaoszczędzić pieniądze, które w innym przypadku przeznaczylibyśmy na drogie lekarstwa.

 

2. Lepsze samopoczucie

Hormon szczęścia, znany bardziej jako endorfiny, wydziela się podczas ćwiczeń z ciężarami. Dlatego osoby będące w świetnej formie i dbające o swoje ciało wydają się szczęśliwsze. Hormon ten ma jeszcze jedno zastosowanie – uśmierza ból mięśni po wyczerpującym treningu!

 

3. Lepsza wydolność organizmu Fabryka Siły Sklep

Winda? Nie będziemy musieli już jej używać! Lepsza wydolność pozwoli bez chwili zawahania wbiec na piąte piętro bez zadyszki!

 

Tak właśnie zmienia się nasz organizm, kiedy regularnie uprawia się np. trening cardio! Poza tym dzięki temu zmniejsza się ilość tkanki tłuszczowej, co również poprawia osiągane wyniki!

 

4. Lepszy wygląd

Mniej tłuszczu, więcej mięśni – już dziś można zmienić swój styl życia i wprowadzić zdrowe nawyki. Niech ta sentencja towarzyszy osobie pragnącej zmienić swoje ciało każdego dnia.

 

5. Większa siła

Od pierwszych treningów można zauważyć różnicę w sile i wytrzymałości mięśni. Już nie będzie problemów z przestawianiem mebli podczas remontu, przenoszeniem kobiety przez próg podczas jednego z najważniejszych dni życia, a także z noszeniem zakupów – w końcu ktoś musi nosić torby. Prawdziwy mężczyzna nie dopuści do tego, by wyręczała go w tym druga połówka.

 

6. Palenie podskórnej tkanki tłuszczowej

Była o tym mowa już w punkcie czwartym. W czasie treningu spalane są zbędne zapasy podskórnej tkanki tłuszczowej. Warto więc po skończonych ćwiczeniach z ciężarami wygospodarować jeszcze 30 minut na ćwiczenia aerobowe, np. szybki marsz na bieżni.

 

7. Nauka cierpliwości

Sporty sylwetkowe uczą przede wszystkim cierpliwości. Nikt nie osiągnie efektów od razu. Budowanie muskulatury to żmudny proces trwający niekiedy kilkanaście lat. Osoba, która wciągnie się na dobre w ten sport, nawet tego nie odczuje, bo nawet najmniejsze osiągnięcie będzie motywować do dalszej pracy!

 

8. Ciężka praca staje się elementem codziennego życia

Na każdym z treningów trzeba ciężko pracować, aby uzyskać nawet najmniejszy efekt. Sukces na siłowni przekłada się na pozostałe sfery życia. Po nim pojawią się kolejne osiągnięcia na płaszczyźnie towarzyskiej, zawodowej oraz prywatnej.

 

9. Wyładowanie nadmiaru emocji

Już nie ma potrzeby tłumienia w sobie negatywnej energii lub wyładowywania jej na osobach z najbliższego otoczenia. Wszystko, czego potrzeba, by dać upust swoim emocjom, znajduje się za drzwiami siłowni.

 

Dokończenie artykułu w części 2.