Zmobilizowałeś się do systematycznego prowadzenia ćwiczeń, ale czasami trening ci się dłuży? Lubisz ćwiczyć w grupie, ale czasami znajomi nie mają możliwości trenować w tym samym czasie co ty? Dźwięki twojej ulubionej muzyki mogą okazać się bardzo pomocne.

 

SPIS TREŚCI:

1. Określ, jaki rodzaj muzyki najbardziej ci się podoba

2. Zdecyduj – muzyka ma cię pobudzać czy wyciszać

3. Zapytaj, czego słuchają twoi znajomi

4. Skorzystaj z gotowych składanek

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Określ, jaki rodzaj muzyki najbardziej ci się podoba

Żeby dobrze bawić się podczas ćwiczeń, wybierz muzykę, którą lubisz słuchać. Każdy motywuje się inaczej, więc inna muzyka będzie dla każdego ciekawsza, a zarazem motywująca. Przesłuchaj różnych wykonawców, zespołów – sam szybko zorientujesz się, co „wpada w ucho” – urozmaici to twój trening.

 

2. Zdecyduj – muzyka ma cię pobudzać czy wyciszać

Muzyka w wolnym tempie i o mniejszym natężeniu dźwięku, np. klasyczna, czy też dźwięki przyrody mające właściwości uspokajające, relaksacyjne, np. szum wody, drzew. Jeśli właśnie wyciszenie pomaga ci skupić się na prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń, poszukaj tego rodzaju muzyki.

 

Silne brzmienie, szybkie tempo oraz więcej dźwięków, np. rock, pop, powodują większe pobudzenie mózgu, mamy wtedy więcej energii do ćwiczeń. Ty wiesz najlepiej, co pomoże ci osiągnąć lepsze rezultaty. Fabryka Siły Sklep

 

3. Zapytaj, czego słuchają twoi znajomi

Być może potrzebujesz czegoś nowego, bo twoje ulubione dźwięki już ci się znudziły. Jeśli sam nie wiesz, czego szukać, zapytaj znajomych, mogą podsunąć ci całkiem fajne „kawałki” do posłuchania. A przesłuchując ich, możesz usprawnić trening.

 

Wspólna muzyka i sport poszerzą tematy do rozmów. A jak wiadomo, rozmowa zacieśnia relacje interpersonalne. W ten sposób poznasz nowych ciekawych ludzi, z którymi będziesz mógł nie tylko potrenować, ale i spędzić miło czas przy dobrej muzyce.

 

4. Skorzystaj z gotowych składanek

Ostatecznie zawsze możesz nabyć płytę instruktorów sportowych, którzy instrukcje słowne synchronizują z najlepszą według nich muzyką. Wiem

z autopsji, że trening bywa ciekawszy, gdy oprócz koncentracji na zadaniu można posłuchać czegoś interesującego.

 

Podczas ćwiczeń masz możliwość oderwania się od wielu codziennych, nurtujących cię spraw. Jeśli więc nie masz z kim porozmawiać, a chcesz, by trening był jeszcze bardziej efektywny, wybierz muzykę specjalnie dla siebie. Czas będzie płynął szybciej, sam nie zauważysz, kiedy 10 minut zamieni się w godzinę solidnego wysiłku sportowego.