Aktywność ruchowa stanowi obecnie coraz większy procent naszego życia. Staje się coraz powszechniejszą czynnością naszej codzienności, stwarzając wiele okazji do tego, aby szukać odpowiednich dla siebie dyscyplin sportowych. Im częściej i systematyczniej dbamy o własną formę fizyczną z szacunku dla własnego zdrowia, tym większą uzyskujemy satysfakcję oraz pewność, że robimy coś pożytecznego.

 

SPIS TREŚCI:

1. Co daje jazda na rowerze?

2. Jazda na rowerze – efekty

3. Ćwiczenie na nogi

4. Rower a zgrabne nogi

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 


1. Co daje jazda na rowerze?
Cieszy fakt rosnącej w siłę rzeszy rowerowych pasjonatów. Aktywność rowerowa staje się w Polsce coraz bardziej widoczna, co potwierdzają obrazki z polskich dróg. Równolegle z bieganiem, jazda rowerem stała się najbardziej powszechną aktywnością ruchową w Polsce. To forma fizyczna, która łączy każdy przedział wiekowy, od dzieci po najstarsze pokolenie. Rower cieszy i coraz częściej poprawia nasz stan zdrowia, dając poczucie wolności i niezależności plenerowej.

 

Z wieloletniego doświadczenia sportowego wyniosłem bardzo cenną wiedzę, której owocem jest obecna forma fizyczna. Jako wieloletni sportowiec i pasjonat fitnessu i kulturystyki, przekonałem się, że systematyczna jazda rowerem dodatnio wpływa na poprawę motoryki, a w szczególności na poprawę wydolności organizmu sportowca. Dzięki rowerowej aktywności usprawniamy nasz metabolizm, który niejako mobilizuje nasz organizm do lepszej, a zarazem skuteczniejszej wymiany energii, która znakomicie przekłada się na cały proces funkcjonowania ludzkiego organizmu.

 

Wybierajmy zatem wyjazdy plenerowe, ponieważ te wpływają znakomicie na stan naszych płuc, w skutek czego poprawia się nasza wydolność oddechowa. Plenery to świeże powietrze, a świeże powietrze to przewietrzone płuca i czystszy umysł. Polska oferuje nam bogaty i barwny plener leśny, morski, górski, i coraz częściej, bardzo przyjazny z myślą

o rowerzystach, plener miejski.


2. Jazda na rowerze – efekty
Wydolność pozyskiwana podczas jazdy rowerem staje się bardziej efektywna im częściej i systematyczniej jeździmy. Wzmacniamy ją, odwiedzając plenery górskie i nadmorskie. Osobiście polecam aktywność rowerową także podczas nieco wietrznej aury, gdyż w skutek większego wysiłku i pracy nóg podczas umiarkowanej jazdy pod wiatr, znakomicie dotleniamy nasze płuca. Tym samym dotleniamy mózg, dzięki czemu wzrasta także nasza wydajność umysłowa.

 

Każdy sportowiec i aktywny ruchowo człowiek wie, że wysiłek fizyczny sprzyja także poprawie koncentracji myślenia. Zatem rower to doskonały suplement dla zdrowia, ciała i umysłu. W połączeniu z aktywnością siłową statyczną, tworzy niezawodną "witaminę RW", czyli rower i wydolność.


Dlaczego wydolność naszego organizmu jest tak ważna?
Dobra wydolność organizmu sprzyja naszej wytrzymałości w rozmaitych czynnościach ruchowych, co podczas treningów lub przejażdżek rowerowych znacznie wpływa na właściwe dotlenienie mięśni. To z kolei odpowiada za ich siłę i wytrzymałość. Fabryka Siły Sklep

 

Im lepsza wydolność, tym jeszcze wydajniejsza aktywność fizyczna, co przekłada się na jeszcze lepsze samopoczucie, a to z kolei zmienia nasz styl życia na stricte sportowy. Czy warto korzystać z komunikacji dwukołowej, tj. z rowerowej? Z doświadczenia wiem, że warto, bowiem warte jest tego nasze zdrowie.

 

3. Ćwiczenie na nogi
Systematyczna jazda rowerem wzmacnia nogi i poprawia ich ukrwienie. Jest to efekt pompowania do nich dużych ilości krwi podczas pracy nóg. Im wysiłek jest większy i intensywniejszy, tym praca nóg lepsza, a z biegiem czasu efektywniejsza. Takie zabiegi treningowe przekładają się kolejno na codzienne życie człowieka, ponieważ ich owoce dostrzegalne są chociażby podczas spacerów czy długich pieszych wypraw, np. podczas długiego wakacyjnego zwiedzania. Dzięki jeździe na rowerze nogi stają się mocniejsze, co przekłada się na ich wytrzymałość podczas wspomnianych pieszych wędrówek.


4. Rower a zgrabne nogi
Wiele pań marzy o mocnych i zdrowych nogach. Wystarczy wsiąść na rower i dopisać ten zdrowy suplement do naszej codzienności lub aktywności fizycznej. Jeśli uprawiasz inny sport, znajdź czas i zainwestuj także w rower, który poprawi wydolność twoich nóg oraz wpłynie pozytywnie na ich wygląd. Nada odpowiedni kształt łydkom, które wyszczuplone będą wyglądały

w szpilkach bardziej sexy.

 

Jeśli polubisz jazdę rowerem, docenisz bardziej swoje nogi, ponieważ ich ładny wygląd będzie motywował do kolejnych wypraw rowerowych. Połącz pożyteczne z pięknem natury. Polecam systematyczną jazdę rowerem, ponieważ ta się opłaca.