„Nie trenuję, bo nie mam gdzie" - jest to jedna z najczęściej spotykanych wymówek osób, które zamierzają zacząć treningi. Do tej samej kategorii można zaliczyć „Nie trenuję, bo nie mam czasu". Street Workout jest sportem uniwersalnym, a do jego uprawiania nie potrzebujemy skomplikowanego sprzętu, jak np. na siłowni.

 

SPIS TREŚCI:

1. Złap zajawkę – Street Workout początki
2. Ogólnodostępność
3. Street Workout ćwiczenia uniwersalne

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Złap zajawkę – Street Workout początki

Tak jak w każdym sporcie czy innych wyzwaniach, których się podejmujemy, najważniejsza jest motywacja, np. „złap zajawkę". Będzie wam ciężko zacząć trenować SW, jeżeli nie będziecie widzieć w tym korzyści czy konkretnego celu. To właśnie dlatego będziecie szukali różnego rodzaju wymówek, tym samym tłumacząc się przed znajomymi, a jednocześnie okłamując samego siebie. Po prostu musicie pamiętać, że robicie to dla własnego dobra, zdrowia i lepszego samopoczucia.

 

2. Ogólnodostępność

Street Workout jest sportem ogólnodostępnym, możemy wykonywać ćwiczenia gdzie chcemy i kiedy chcemy. Trening możemy zrobić zarówno na placu na świeżym powietrzu, jak i w domu.

 

Ostatnie lata pokazały wzrost popularności tej dyscypliny sportu, z tego względu firmy zaczęły produkować dużo różnorodnego sprzętu do treningów. Osobiście ja mam zawieszony drążek na ścianie i jeżeli nie mam możliwości iść na trening ze znajomymi, robię go w domu, wykonując podstawy. Również dobrym rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w uchwyty do pompek i skakankę. Fabryka Siły Sklep

 

3. Street Workout ćwiczenia uniwersalne

Na samym początku ciężko będzie wykonywać skomplikowane ćwiczenia na drążku. Skomplikowane sety w Street Workout – jak zacząć? Wpierw skupmy się na podstawach... Większości osób wykonanie jednego podciągnięcia sprawia ogromną trudność, dlatego warto zacząć od ćwiczeń uniwersalnych, które wzmocnią i przygotują nasze mięśnie do większego wysiłku.

 

Na początku w Street Workout plan treningowy jest bardzo prosty. Pompki, ewentualnie pompki na kolanach, pompki na podwyższeniu, trzymanie plank, plank na boku, bench dip, wzmacnianie mięśni brzucha, pleców – te wszystkie ćwiczenia możemy wykonywać w domu!

 

Zamontowanie drążka w futrynie na wysokości pasa pozwoli wam wykonywać podciągnięcia z nogami na podłodze, a kiedy odpowiednio wzmocnimy ciało, możemy zawiesić drążek na ścianie i już wykonywać klasyczne podciągania, które będą bardziej efektywne. Jak widzicie, wymówka „nie mam gdzie trenować" w tym sporcie nie sprawdza się i po prostu musicie mieć CHĘCI! Powodzenia w treningach.

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy