Wystający brzuch to poważny problem wielu mężczyzn, który wynika zwykle z niezdrowego odżywiania i braku ruchu. W niektórych przypadkach jest to także efekt choroby. Niestety jest to problem, którego nie da rozwiązać z dnia na dzień. Niezbędne będą dieta i odpowiednie ćwiczenia. Zanim jednak osiągnie się wymarzoną sylwetkę, można zadbać o to, aby skutecznie ukryć wystający brzuch.

 

SPIS TREŚCI:
1. Wystający brzuch a kolor odzieży
2. Odzież podkreślająca sylwetkę
3. Odzież w paski
4. Brzuch a spodnie
5. Odchudzanie brzucha – jak to poprawnie zrobić?

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 


1. Wystający brzuch a kolor odzieży
Osoby z zarysowanym brzuchem, które noszą ubrania w jasnych kolorach, jeżeli chcą zatuszować swoją sylwetkę, powinny zmienić swoje podejście do mody. Ciemne kolory odzieży optycznie wyszczuplają sylwetkę. W związku z tym osoba, która chce ukryć swój wystający brzuch, a takich ubrań nie posiada, powinna pomyśleć o odświeżeniu garderoby. Warto wówczas zainwestować w czarne bądź granatowe podkoszulki oraz sweterki.

 

Oczywiście nie oznacza to, że należy ubierać się wyłącznie w czarne ubrania. Dobrym rozwiązaniem może być połączenie jasnych i ciemniejszych kolorów. Metoda jest prosta: jasne wkładamy na ciemne. Na przykład na ciemną koszulkę można włożyć jasną marynarkę lub kardigan.

 

2. Odzież podkreślająca sylwetkę
Kolejnym błędem jest wybieranie ubrań podkreślających sylwetkę. Robi się to zupełnie nieświadomie. Wkłada się biały t-shirt, granatowe spodnie oraz białe buty. Biała koszulka uwydatnia brzuch, a białe buty skracają optycznie sylwetkę nawet o kilka centymetrów.

 

W przypadku osób otyłych taki dobór ubrań uwydatnia „boczki”. W związku z tym wskazane jest wybieranie odzieży kolorystycznie do siebie zbliżonej, najlepiej w ciemnych kolorach. Na przykład do czarnej koszulki można włożyć ciemne, jeansowe spodnie oraz czarne buty. Jednolity ciemny strój pozwala skutecznie ukryć wystający brzuch.

  Fabryka Siły Sklep

3. Odzież w paski
Odzież w paski jest idealna dla osób szczupłych, które chcą optycznie powiększyć sylwetkę. Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku osoby o krąglejszych kształtach. Jakie ubrania powinniśmy wybierać, aby ukryć przed innymi lekko wystający brzuch?

 

Ponownie sprawdza się zasada wybierania ubrań i butów zbliżonych do siebie kolorystycznie. Odzież w paski nie sprawdzi się w tym przypadku. Ewentualnie warto wziąć pod uwagę odzież w pionowe paski. Pionowe paski pozwolą zatuszować wystający brzuch i jednocześnie sprawią, że sylwetka będzie zdecydowanie smuklejsza.

 

4. Brzuch a spodnie
A jak wygląda kwestia doboru spodni dla osób z wystającym brzuchem? Jest to uzależnione od budowy ciała. Jeżeli własną posturę możesz określić jako „trójkąt” (wąska klatka piersiowa, duży brzuch i grube nogi), warto pomyśleć o odpowiednich spodniach.

 

Nie będą to szerokie spodnie na wzór tych, które noszą raperzy z USA. Zdecydowanie lepiej sprawdzą się te, które będą przylegać do nóg. Dzięki temu nogi będą wydawać się szczuplejsze niż są w rzeczywistości.

 

5. Odchudzanie brzucha – jak to poprawnie zrobić?
Ćwiczenia na mięśnie brzucha – gdzie je znaleźć? Przede wszystkim

w Internecie. Wystarczy w wyszukiwarkę wpisać frazę „trening na brzuch”, by poznać wiele ćwiczeń, które z powodzeniem będzie można wykorzystać podczas treningu w domu. Warto przy tym omijać szerokim łukiem gotowe plany treningowe, które rzekomo gwarantują płaski brzuch w tydzień. Powód jest oczywisty. Każda osoba, która choć raz była na siłowni, zdaje sobie sprawę z tego, że nie można uzyskać wymarzonej sylwetki w tydzień. Trzeba być konsekwentnym i cierpliwym.

 

Trening siłowy to nie wszystko. Niezbędny będzie również trening cardio. Osoby z nadwagą mogą rozpocząć trening od szybkiego marszu na bieżni. W przypadku pozostałych osób najlepszym rozwiązaniem będzie trening HIIT. Poza treningami bardzo ważna jest również odpowiednia dieta.

 

Kluczem do sukcesu jest rezygnacja ze słodyczy oraz słodkich napojów na rzecz chudych ryb, filetu z piersi kurczaka, ryżu, pieczywa razowego i kaszy gryczanej. Do każdego posiłku warto dodać warzywa. Niezbędne będzie również picie odpowiedniej ilości wody, nawet 3–4 litrów dziennie. Głodówka odpada. Burczenie w brzuchu dla nikogo nie jest przyjemne.