Czy możliwe jest jednoczesne budowanie masy mięśniowej i redukowanie podskórnej tkanki tłuszczowej? Zdania na ten temat są podzielone. Prawdą jest, że najlepsze wyniki osiągniemy, skupiając się wyłącznie na jednej z tych rzeczy. Jednak redukcja nie oznacza drastycznego spadku masy mięśniowej! Więcej o tym poniżej.


SPIS TREŚCI:
1. Odpowiednia dieta
2. Białko to podstawa
3. Ćwiczenia wielostawowe
4. Trening anaerobowy

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Odpowiednia dieta

Racjonalne zdrowe odżywianie się to klucz do sukcesu w sportach sylwetkowych. Odpowiednie rozłożenie makroskładników to najważniejszy element planu redukcji podskórnej tkanki tłuszczowej.


W tym okresie powinno się baczną uwagę przywiązać do ilości zjadanych węglowodanów i tłuszczów. To właśnie rotacja tymi dwoma składnikami jest niezwykle ważna w trakcie odkrywania efektów cyklu na masę mięśniową.


2. Białko to podstawa

Jeśli dana osoba pragnie zabezpieczyć się przed degradacją struktur mięśniowych, co od zawsze było uważane za nieuniknione w trakcie redukcji, powinna ona ilość spożywanego białka zwiększyć do 2,2 grama białka na kilogram masy ciała.


Jak dowodzą badania naukowe, taka dawka zabezpiecza przed degradacją mięśni, a więc spadkiem masy mięśniowej w trakcie redukcji. Fabryka Siły Sklep


3. Ćwiczenia wielostawowe

Ćwiczenia wielostawowe to świetny sposób na budowanie mięśni, angażowanie wielu partii mięśniowych w jednym złożonym ćwiczeniu, to sposób na spalanie kalorii i jednoczesne budowanie mięśni.


Łącząc ćwiczenia wielostawowe w gigant serię, już w trakcie treningu siłowego zacznie się spalać tkankę tłuszczową. Dodatkowo zwiększy się wydolność swojego organizmu, siłę mięśni a także poprawi ich jakość wizualną.


4. Trening anaerobowy

Ćwiczenia anaerobowe nie powodują zmniejszania się ilości włókien mięśni poprzecznie prążkowanych w ludzkim organizmie! Jest to świetna wiadomość, która dodatkowo motywuje do porzucenia nudnego marszu na bieżni, który poza redukowaniem tłuszczu obniża również masę mięśni!


Podsumowując korzyści płynące z popularnej tabaty, można stwierdzić, iż trening anaerobowy pomimo tego, że jest bardzo wymagający pod względem fizycznym – nie przyczynia się do ubytku masy mięśniowej, zajmuje mniej czasu i można wykonać go w dowolnym miejscu bez specjalistycznego sprzętu!


Podskórne zapasy tkanki tłuszczowej po takim piętnastominutowym wysiłku będą spalane przez najbliższe 24 godziny!