Czy możliwe jest jednoczesne budowanie masy mięśniowej i redukowanie podskórnej tkanki tłuszczowej? Zdania na ten temat są podzielone. Prawdą jest, że najlepsze wyniki osiągniemy, jeśli skupimy się wyłącznie na jednej z tych rzeczy. Jednak redukcja nie oznacza drastycznego spadku masy mięśniowej! Więcej o tym poniżej.

 

SPIS TREŚCI:
1. Odpowiednia dieta
2. Białko to podstawa
3. Ćwiczenia wielostawowe
4. Trening anaerobowy

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Odpowiednia dieta

Racjonalna zdrowa dieta to klucz do sukcesu w sportach sylwetkowych. Odpowiednie rozłożenie makroskładników to najważniejszy element planu redukcji podskórnej tkanki tłuszczowej.

 

W tym okresie powinno się przywiązać wagę do ilości zjadanych węglowodanów i tłuszczów. To właśnie rotacja tymi dwoma składnikami jest niezwykle ważna w trakcie odkrywania efektów cyklu na masę mięśniową.

 

2. Białko to podstawa

Jeśli dana osoba pragnie zabezpieczyć się przed degradacją struktur mięśniowych, co od zawsze było uważane za nieuniknione w trakcie redukcji, powinna ilość spożywanego białka zwiększyć do 2,2 g na kilogram masy ciała.

 

Jak dowodzą badania naukowe, taka dawka zabezpiecza przed degradacją mięśni, a więc spadkiem masy mięśniowej w trakcie redukcji. Fabryka Siły Sklep

 

3. Ćwiczenia wielostawowe

Ćwiczenia wielostawowe to świetny sposób na budowanie mięśni, angażowanie wielu partii mięśniowych w jednym złożonym ćwiczeniu, to sposób na spalanie kilokalorii i jednoczesne budowanie mięśni.

 

Jeśli połączymy ćwiczenia wielostawowe w gigant serię, już w trakcie treningu siłowego zaczniemy spalać tkankę tłuszczową. Dodatkowo zwiększymy wydolność organizmu, siłę mięśni, a także poprawimy ich jakość wizualną.

 

4. Trening anaerobowy

Ćwiczenia anaerobowe nie powodują zmniejszania się ilości włókien mięśni poprzecznie prążkowanych w ludzkim organizmie! Jest to świetna wiadomość, która dodatkowo motywuje do porzucenia nudnego marszu na bieżni, który poza redukowaniem tłuszczu obniża również masę mięśni!

 

Podsumowując korzyści płynące z popularnej tabaty, można stwierdzić, że trening anaerobowy pomimo tego, że jest bardzo wymagający pod względem fizycznym – nie przyczynia się do ubytku masy mięśniowej, zajmuje mniej czasu i można wykonać go w dowolnym miejscu bez specjalistycznego sprzętu!

 

Podskórne zapasy tkanki tłuszczowej po takim piętnastominutowym wysiłku będą spalane przez najbliższe 24 godziny!