Mówi się, że są tylko dwa powody opuszczenia treningu: nasza śmierć lub narodziny dziecka. Jednak jak wiadomo, różnie to w życiu bywa.

 

SPIS TREŚCI:
1. Jak dzielić trening?
2. Co zrobić, gdy opuści się „ciężki trening”?

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Jak dzielić trening?

Trening trzeba podzielić na lekki oraz mocny. Do lekkiego treningu należą np. biegi tlenowe, tętno nie przekracza 160 uderzeń na minutę. Za mocny trening uważa się szybkość oraz wytrzymałość szybkościową.

 

2. Co zrobić, gdy opuści się „ciężki trening”?

Jeśli ominie nas ciężka sesja treningowa, najlepszą rzeczą, jaką możemy zrobić, to potraktować ten dzień jako „lekki”. Po krótkiej rozgrzewce możemy np. przebiec 20 × 100 m na 65%. Odcinki oczywiście powinniśmy biegać po trawie, a przerwa między biegami musi trwać aż do uspokojenia oddechu.

 

Oprócz tego można również wybrać: Fabryka Siły Sklep

– masaż, który także jest swego rodzaju treningiem mięśni. Przy okazji przyspieszy regenerację. Jest dobrym zamiennikiem lekkich treningów;

 

– prysznic, w trakcie którego będziemy zmieniali wodę z bardzo ciepłej na bardzo zimną. Takie działanie wpłynie pozytywnie na nasz organizm oraz poprawi ukrwienie mięśni. Musimy pamiętać, żeby prysznic zakończyć zimną wodą;

 

– rozciąganie / stretching, lecz tylko pod warunkiem, że jesteśmy rozgrzani lub wyszliśmy z gorącej wanny;

 

– ćwiczenia wspierające na wszystkie partie mięśni.