Niewątpliwie dla większości zawodników Street Workout jest to jedna 

z najbardziej popularnych figur. Ktoś dąży do jej wykonania ze względu na widowiskowość, a ktoś po prostu, żeby wpisać kolejny element na swoją listę tricków.


SPIS TREŚCI:

1. Każdy miał motywację

2. "Trening czyni mistrza"

3. Obserwuj, analizuj, wyciągaj wnioski

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Każdy miał motywację

Pierwszy raz zobaczyłem wykonanie tego elementu przez chłopaków, którzy trenowali na świeżym powietrzu parę lat temu. Był to m.in. Bogdan Korzhenevskiy, który już wtedy wykonywał pompki w planche. Zacząłem oglądać więcej jego filmików, analizować i próbować wybrać ćwiczenia, które dałyby mi możliwość wykonania tej figury. Na samym początku cel był tylko jeden - chcę to robić tak jak on.


2. "Trening czyni mistrza"

Zacząłem codzienne, intensywne treningi pod ten element i już po krótkim czasie zauważyłem pierwsze efekty. Po 3 miesiącach pierwszy raz zatrzymałem straddle planche na 5 sekund. Oczywiście cieszyłem się, ale wiedziałem, że jeszcze dużo pracy przede mną. Na jednym z treningów spróbowałem wykonać inne figury, byłem zaskoczony, ponieważ czułem się pewniej i zauważyłem, że zrobiłem parę kroków do przodu, pomimo że nie robiłem treningów pod te elementy.


3. Obserwuj, analizuj, wyciągaj wnioski Fabryka Siły Sklep

Doszedłem do wniosku, że taki efekt był skutkiem ćwiczeń, które wykonywałem pod planche. Tak zmieniłem swoje myślenie, doszedłem do wniosku, że trening, który ułożyłem jest dobry nie tylko pod figurę, ale również pod ogólny rozwój i warto stosować te ćwiczenia dla dalszego progresu. Trening opierał się głównie na pompkach, które wzmacniają obręcz barkową oraz plecy.


Były to zwykłe pompki z przenoszeniem ciężaru ciała do przodu, pompki

w staniu na rękach przy ścianie, wznosy nóg przy ścianie (spiczaga, najpierw unosiłem nogi stojąc na głowie), trzymanie "deski" (pięty i łopatki układam na ławce lub stołkach, spinam plecy, pośladki i biodra wypycham w górę, staram się utrzymać tę pozycję od 40 do 60 sekund). Do tych ćwiczeń później dołożyłem stanie na rękach.


Tym sposobem zacząłem stosować takie treningi od 2 do 3 razy w tygodniu. Zauważyłem zwiększenie siły, jak również zwiększenie masy mięśniowej (barki, mięśnie zębate, najszersze grzbietu). Również czasami dodaję obciążenia na takie pompki, przeważnie używam 4 kg. Polecam takie treningi i życzę powodzenia.