Dla kobiet celem treningu jest najczęściej uzyskanie zgrabnej sylwetki pozbawionej tkanki tłuszczowej. W dzisiejszym artykule zapoznasz się z poradami, jak stawiać pierwsze kroki na siłowni.

 

SPIS TREŚCI:
1. Na początku postaw na maszyny
2. Nie unikaj wolnych ciężarów
3. Nie bój się białka
4. Spożywaj czerwone mięso bogate w żelazo
5. Dużo pij
6. Decyduj o tym, jak wyglądasz
7. Pal tkankę tłuszczową
8. Ciesz się życiem

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Na początku postaw na maszyny

Jeśli nigdy dotąd nie miało się styczności z treningiem siłowym, trafnym wyborem będzie wprowadzenie do planu ćwiczeń wykonywanych na maszynach dostępnych na siłowni. Dzięki takiemu podejściu wyćwiczy się prawidłową technikę podstawowych ćwiczeń oraz zaangażuje mięśnie do pracy. Taki trening przygotuje do poprawnego wykonywania ćwiczeń z wolnymi ciężarami.

 

2. Nie unikaj wolnych ciężarów

Ćwiczenia z wolnymi ciężarami nie sprawią, że ciało nagle rozrośnie się do nieprawdopodobnych rozmiarów. Kobiecy organizm funkcjonuje inaczej niż męski. Kobiety nie mają tak dużego stężenia testosteronu w organizmie, więc uzyskanie kulturystycznej sylwetki w normalnych warunkach jest wręcz niemożliwe. Trening z wolnymi ciężarami poprawia zdrowie, m.in. wzmacnia układ kostno-ruchowy. 

 

3. Nie bój się białka Fabryka Siły Sklep

Białko to podstawa diety osoby aktywnej fizycznie. Dzięki białku ciało zyska odpowiedni materiał budulcowy. Efekty pierwszych treningów można zauważyć w lustrze bardzo szybko!

 

4. Spożywaj czerwone mięso bogate w żelazo

Spożywanie czerwonego mięsa jest bardzo istotne. Żelazo w nim zawarte wspomaga procesy wewnątrz organizmu oraz ma wpływ na zdrowie. Jest również bardzo ważne w okresie ciąży, kiedy zwiększa się zapotrzebowanie na wartościowe składniki.

 

5. Dużo pij

Zaleca się picie co najmniej 1,5–2 litrów wody w ciągu dnia nietreningowego, a w dni, w których występuje wzmożona aktywność fizyczna, ilość ta może wzrosnąć do nawet 3–4 litrów.

 

Najtrafniejszym wyborem ze względu na zawarte składniki jest woda mineralna. Należy zrezygnować ze słodkich napojów oraz ograniczyć spożycie soków owocowych (ze względu na dużą zawartość fruktozy).

 

6. Decyduj o tym, jak wyglądasz

Warto pamiętać, że sami decydujemy o swoim wyglądzie. Dzięki treningom i odpowiednio zbilansowanej diecie można osiągnąć sukces i poczuć się atrakcyjnie we własnym ciele.

 

7. Pal tkankę tłuszczową

Trening cardio pomoże zredukować podskórną tkankę tłuszczową, a trening siłowy będzie elementem kształtującym ciało.

 

8. Ciesz się życiem

Dzięki zmianie nawyków żywieniowych zmieni się nie tylko ciało i stan zdrowia, ale również podejście do świata. Osoby aktywne fizycznie stają się bardziej otwarte, zadowolone i przede wszystkim pewne własnych możliwości.