Na jutro do pracy musisz stworzyć szczegółowe streszczenie z ostatnich wyników firmy. Stres, stres i jeszcze raz stres – lekarze są zdania, że to prawdopodobnie największa bolączka współczesnego człowieka. Ciągła pogoń za karierą i bogactwem faktycznie może sprawić, że ambitny pracownik będzie musiał zmierzyć się z ogromnym stresem. W dzisiejszym artykule przygotowaliśmy krótkie porady na temat tego, jak się odstresować przed egzaminem i obowiązkami w codziennym życiu.

 

SPIS TREŚCI:

1. Jak się odstresować przed egzaminem w pracy?

2. Odstresowanie przed ważnym meczem

3. Jak się pozbyć stresu przed randką?

4. Przed występem publicznym

5. Sprawdzone sposoby na stres

6. Chcesz zredukować stres? Tego nie rób!

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Jak się odstresować przed egzaminem w pracy?

Kariera zawodowa przynosi wiele radości i przysparza jeszcze więcej stresu. Osobom poświęcającym się w pełni swojej pracy z każdym rokiem przybywa coraz więcej siwych włosów na głowie. Dziś kolejne wyzwanie, któremu należy sprostać, aby wzrosły szanse awansu. Bardzo ważne zebranie firmowe to świetny egzamin dla ambitnych, ale również niezwykle stresogenny czynnik.


Przede wszystkim, aby uporać się ze stresem, który pojawia się przed ważnym wydarzeniem biznesowym, należy zdać sobie sprawę ze swoich atutów. Warto przypomnieć sobie wszystkie pomyślnie wykonane zadania,

a z tych złych doświadczeń wyciągnąć jak najwięcej wniosków na przyszłość.


2. Odstresowanie przed ważnym meczem

Nie raz w dzieciństwie rozgrywało się mecze piłkarskie w szkole. Liczyły się wówczas tylko wygrana oraz dobra zabawa. Z zabawek wprawdzie wyrośliśmy, ale większość mężczyzn wciąż interesuje się piłką nożną, ma swoje ukochane kluby. Sprawa wygląda nieco inaczej, gdy chodzi o ważny mecz, od którego zależy awans ulubionej drużyny klubowej czy też reprezentacji piłkarskiej.


Idealnym rozwiązaniem jest wspólne oglądanie meczu w towarzystwie najbliższych znajomych w pubie. Doping pozostałych kibiców dodaje wiary

w sukces oraz zmniejsza gorycz porażki. Warto jednak pamiętać o tym, że to tylko sport – ktoś zawsze musi przegrać. Fabryka Siły Sklep


3. Jak się pozbyć stresu przed randką?

Prawdziwy mężczyzna nie wie, co to stres? Nic z tych rzeczy. Jest wręcz odwrotnie, stres jest częścią jego życia, jednak nauczył się z nim radzić. Na przykład sytuacją stresogenną jest czas przed spotkaniem

z piękną koleżanką. Uroda kobiet może naprawdę działać onieśmielająco nawet na najbardziej pewnego siebie mężczyznę.


W celu odstresowania się przed randką konieczne będzie solidne przygotowanie się do spotkania. Kilka szybkich pompek, aby klatka piersiowa prezentowała się jeszcze masywniej, najlepszy wyjściowy komplet odzieży oraz dobry zapach. Włosy na żel oraz miętowa guma zaaplikowana do ust tuż przed wyjściem sprawią, że nawet niezbyt pewny siebie mężczyzna poczuje się jak chodzący milion dolarów.


4. Przed występem publicznym

Wystąpienia publiczne zawsze są niewygodne. Nawet zawodowi aktorzy, artyści estradowi, speakerzy oraz mówcy motywacyjni mówią o tym, że stres jest elementem każdego wystąpienia. Oczywiście największy jest na początku, nie oznacza to jednak, że możliwe jest definitywne uporania się ze stresem.


Najważniejszym elementem udanego przemówienia jest przede wszystkim uspokojenie się. W ramach odstresowania się należy wziąć kilka głębszych wdechów, myśleć o samych pozytywnych rzeczach oraz przede wszystkim pogodzić się z tym, że stres jest elementem każdego wystąpienia.


Warto mieć także pod ręką notatki dotyczące przemówienia. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzeniem ramowego planu wypowiedzi. W nim powinny być wyszczególnione wszystkie najważniejsze zagadnienia. Dzięki temu wielka pustka w głowie (o ile oczywiście zna się własną przemowę) szybko zniknie – wystarczy jedno spojrzenie na notatki.


5. Sprawdzone sposoby na stres

Jednym z najbardziej znanych sposobów na stres jest pozytywne myślenie. Jak łatwo można się domyślić, osoby, które uważają się za realistów bądź są negatywnie nastawione do otaczającego je świata, są bardziej narażone na skutki działania stresu. W związku z tym warto zmienić swoje podejście.


Wiele osób zaleca, aby w celu uspokojenia się zrobić trzy głębokie wdechy nosem, a następnie lekko zatrzymać powietrze w płucach, po czym spokojnie wypuścić je ustami. W ten sposób dotlenia się organizm, co pomaga walczyć ze stresem.


Bardzo skuteczna w zmniejszaniu stresu okazuje się joga. Pomaga znaleźć w życiu złoty środek, redukuje napięcia spowodowane nadmiernym stresem i pomaga się wyciszyć. W ten sposób zapomina się o problemach.

 

6. Chcesz zredukować stres? Tego nie rób!

Przede wszystkim osoba, która pragnie się odstresować, nie może stosować używek. Palenie papierosów, nadmierne spożywanie alkoholu czy zażywanie narkotyków nie pomogą w walce ze stresem. Są to jedynie krótkotrwałe, a przy tym destrukcyjne dla zdrowia metody pomagające na krótką chwilę zapomnieć o codziennych problemach.