Jak w każdym sporcie, w Street Workout również chcemy szybko osiągać rezultaty bez towarzyszącego nam uczucia przemęczenia i groźnych kontuzji. W tym artykule postaram się przedstawić wam, jakich zasad musicie przestrzegać, żeby każdy trening dawał wam maksimum.


SPIS TREŚCI:
1. Rozgrzewka jak trening?
2. Dobrane ćwiczenia
3. Poprawna technika
4. Pomóż mięśniom zapamiętać ruch
5. Odżywiamy się zdrowo!
6. Brak motywacji?

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Rozgrzewka jak trening?
Jeżeli chcemy szybko osiągnąć postawiony przez siebie cel i czerpać maksymalne efekty z treningów, musimy pamiętać o dobrze rozgrzanych mięśniach i stawach. Dlatego poświęcaj od 20 do 30 minut na samą rozgrzewkę. Bardzo często powinna ona być podobna do samego treningu. Możesz zaopatrzyć się w skakankę i gumy, które stawiają opór dla dokładniejszego rozgrzania organizmu.


2. Dobrane ćwiczenia
Pamiętaj o odpowiednim wyborze ćwiczeń i ich ilości serii oraz powtórzeń, trening powinien być dopasowany do twojego aktualnego poziomu zaawansowania. Pozwoli ci to nie przeciążać organizmu, który będzie się szybciej regenerował, a tym samym będziesz szybciej łapać postęp

i - co najważniejsze - z mniejszym prawdopodobieństwem kontuzji.


3. Poprawna technika
Tak, trening powinien być umiarkowany, ale to nie znaczy, że możesz oszukiwać podczas wykonania ćwiczeń. Jeżeli będziesz oszukiwał, Fabryka Siły Sklep

to przede wszystkim samego siebie. Pamiętaj, że każdy poprawnie wykonany ruch zbliża nas do postawionego celu. Poprawna technika lepiej wzmacnia mięśnie, a ciało nie będzie narażone na adaptację

do negatywnych ruchów. Dlatego właśnie w tej kwestii musisz dawać

z siebie 100%! Nawet jeżeli będziesz musiał wykonać mniejszą ilość powtórzeń.


4. Pomóż mięśniom zapamiętać ruch
Systematyczność! W sporcie, jak w nauce, im więcej zadań rozwiążemy, jak to się mówi - wiedzę wykorzystamy w praktyce - tym szybciej zakoduje nam się to w głowie. Z treningami jest identycznie, im częściej będziemy powtarzać ruch, tym będzie nam łatwiej, ponieważ organizm/mięsień zapamiętuje ruch, który wykonujemy. Za tę czynność odpowiada fragment mózgu – móżdżek, odpowiedzialny za koordynację, motorykę.


5. Odżywiamy się zdrowo!
Jeżeli chcesz osiągać maksymalne efekty, pamiętaj o tym, że pewnie będziesz zmuszony do przypilnowania diety. Nie działaj jednak na zasadzie katowania organizmu, tylko lekkiego ograniczenia dużej ilości słodyczy

i bardzo tłustych posiłków. Zakaz jedzenia fast foodów niestety wchodzi

w życie!


6. Brak motywacji?
Motywacja! Spodziewam się, że twoje pierwsze sukcesy będą odpowiednią motywacją, jeżeli jednak nie czujesz się zmotywowany, zawsze możesz obejrzeć filmik na YouTube, albo włączyć piosenkę, która doda ci chęci. Pomyśl o tym, że robisz to przede wszystkim dla siebie i jeżeli wykonasz trening, pomimo niechęci, będziesz mieć podwójną satysfakcję. Powodzenia w treningach!