Mięśnie zaangażowane w ruch:
– m. czworogłowe uda,
– m. dwugłowy uda,
– m. pośladkowy.

 

Pozycja wyjściowa
1) Proste plecy i odcinek lędźwiowy.
2) Taśmy TRX utrzymuj na wysokości klatki piersiowej, ramiona lekko ugięte.
3) Obniżone żebra, napięte mięśnie brzucha oraz pośladki.
4) Stopy mniej więcej na szerokości barków.

 

 

Ruch
1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, weź wdech i wykonaj przysiad do pozycji poniżej kąta prostego, cały czas utrzymuj lekko napięte taśmy TRX.
2) Z mocnym wydechem wykonaj dynamiczny wyprost kolan wraz z wyskokiem.
3) Przy opadaniu amortyzuj skok, uginając kolana. Schodząc do pozycji przysiadu, przygotuj się już do kolejnego skoku.

 

 

 

Wskazówki
1) Pamiętaj o utrzymaniu prostych pleców.
2) Wykonaj dynamiczny wyskok.
5) Bądź skoncentrowany.
6) Nie prowadź kolan do wewnątrz (utrzymuj je skierowane lekko na zewnątrz).
7) Ciężar rozłóż równomiernie na całych stopach.