Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne
i treningowe
Patryk schudł 19 kg w 6 miesięcy
„Sukces to efekt ciężkiej pracy, nikt nie staje się mistrzem przez przypadek“

 

Początki moich treningów siłowych przypadają na 2013 r. Przez kilka lat intensywnie i regularnie trenowałem. Zdarzały się przerwy spowodowane wyjazdami służbowymi lub kontuzjami, ale przy pierwszej okazji zawsze wracałem do aktywności. Najdłuższą przerwę miałem między październikiem 2019 r. a majem 2021 r. Nie uprawiałem wtedy żadnej aktywności fizycznej, zmieniłem miejsce zamieszkania, później wprowadzono ograniczenia związane z pandemią.

Końcem maja 2021 r., kiedy ponownie otwarto siłownie, stwierdziłem, że fajnie byłoby wrócić do treningów. Postanowiłem wykupić pakiet dietetyczno-treningowy i ściśle trzymałem się wytycznych ekspertów. Intensywne treningi 3 razy w tygodniu oraz stosowana dieta przyniosły efekty w postaci zrzuconych 19 kg.

 

W moim przypadku na pewno kluczem były regularne, zdrowe posiłki o podobnych porach dnia i zmiana nawyków żywieniowych. Przez 1,5 roku przerwy od treningów kulinarne eksperymenty były uciążliwe i niezdrowe. Często rozpoczynałem dzień bez śniadania, pierwszy posiłek jadłem nawet ok. 17.00–18.00.

 

Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że przez ostatnie 6 miesięcy odniosłem sukces. Zmieniłem nie tylko sylwetkę – cieszę się również dobrym zdrowiem, poprawiło się moje samopoczucie. Przede mną kolejny rok wyzwań z Fabryką Siły!

Chcesz motywować innych?