Twoja klatka piersiowa stoi w miejscu, choć wypróbowałeś wszystkie znane ci metody? Kolejny trening znów zawodzi? Nowe ćwiczenia nie przynoszą żadnych efektów? Odstaw nieudolne rozwiązania. Postaw na sprawdzone ćwiczenia, a już pierwszy trening siłowy przyniesie zauważalną różnicę. W końcu męska klatka piersiowa, okrągłe barki i szerokie plecy to znak rozpoznawczy prawdziwego samca alfa, któremu nie oprze się żadna kobieta.


SPIS TREŚCI:
1. Klatka piersiowa nie rośnie? Postaw na pompki
2. Bezcenny zysk z prostego ćwiczenia

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Klatka piersiowa nie rośnie? Postaw na pompki

Nie są to jednak zwykłe pompki. Pompki z użyciem piłki lekarskiej to rzadko spotykane ćwiczenie, które z pewnością będzie świetnym urozmaiceniem planu treningowego, po którym klatka piersiowa zacznie rosnąć jak na drożdżach. Warto wpleść je w swoje dotychczasowe ćwiczenia na samym końcu treningu mięśni piersiowych. Efekty przyjdą szybciej niż myślisz! Ćwiczenie to z powodzeniem można wykonać w domu.


Nowe ćwiczenie nie tylko wzbogaci plan treningowy, ale też zaskoczy mięśnie piersiowe, które za wszelką cenę będą próbowały się dostosować do nowego bodźca. Klatka piersiowa zacznie więc się dalej rozwijać w celu dostosowania się do nowej objętości i intensywności treningowej.


Nieco inna płaszczyzna ruchu oraz inne ustawienie ciała sprawi, że mięśnie zostaną zaatakowane pod nowym kątem. Wypychanie ciężaru całego ciała przy użyciu zaledwie jednej ręki sprawi, że wyrównane zostaną dysproporcje pomiędzy stronami, a także bardziej zaangażuje się mięśnie do pracy, mając możliwość skupienia się na jednym mięśniu piersiowym!


Klatka piersiowa z pewnością nabierze w krótkim czasie oczekiwanych wymiarów! Warunek jest jednak jeden – należy przykładać się do tego ciężkiego ćwiczenia. Plan treningowy z pompkami na piłce lekarskiej ma wiele zalet. Jedną z nich jest możliwość wykonania tego ćwiczenia wszędzie – w domu czy na siłowni. Domowy trening siłowy to świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie mają wiele czasu.


2. Bezcenny zysk z prostego ćwiczenia

Użycie piłki lekarskiej zmusi mięśnie do rozwoju. Nowy bodziec sprawi, że staną się one sprawniejsze i większe.
Dodatkowo jest to świetna metoda ćwiczenia do załamania mięśniowego, co dotleni oraz odżywi ćwiczoną partię.


Ten trening siłowy jest bardzo uniwersalny i właśnie pod takim kątem rozwija nasze ciało, poprawiając przy tym formę mięśni głębokich, do których ciężko zazwyczaj jest dotrzeć podstawowymi ćwiczeniami i niekiedy potrzeba im poświęcać oddzielne sesje treningowe.
Pozwoli to na uniknięcie kontuzji oraz bólów związanych z nierównomiernym rozwinięciem muskulatury.


Pompki z piłką lekarską poprawią również koordynację ruchową i wydolność organizmu! Wymarzona klatka piersiowa z tym ćwiczeniem jest na wyciągnięcie ręki.