Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta, odchudzanie pomoc

dieta odchudzanie spalanie tkanki tłuszczowej

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

kopec66
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano 2 miesiące temu

Dieta, odchudzanie pomoc

Witam, 

Mam 31 l wzrost 185 waga 100 chciałbym spaść jeszcze niżej z brzuszka OPONA tylko się zatrzymałem.

Jadam Rano koło przeważnie 2 kromki pieczywa, jajko, serek, bądź tuńczyk w puszce.( wsio razem na kanapkach)

Koło 12 praktycznie to samo.

O godzinie 19 ciepły posiłek tj. 100 ryżu bądź kaszy, z gulaszem wołowym ok 200 ml z warzywami + brokuły.

Na zmiany z Kurczakiem ok 300 gram z warzywami i ryżem 100 gram badź ziemniakami .

Czasami Jajecznica 4 jaja papryka na boczku bądź kiełbasie na ostro bo lubię ostre.

Oczywiście rybka jak najbardziej tylko pieczona w piekarniku z warzywami i jajeczkiem do tego.

Każde posiłki wieczorne warzą około 0,5 kg.

Kłade się spaś 22-23 pobudka 5.30

Ćwiczę praktycznie codzienie po 30- 40 min na zmiany brzyszki, pompki, biceps riceps z przerwami po 24 H i raz w tygodniu 48 kolejne partie mieśniowe.

Na poczatku szło mi dobrze odchudzanie ale po spadku 14 kg zatrzymałem się  w miejscu przy zwiekszonym wysiłku jako plany treningowe. Mięśnie się pokazały ale też się zwiększyły i nie wiem czy jest to dobre z tą dietą którą sobie sam robie. Czy czasami nie za dużo białka.

Pomóżcie jak ktoś zna temat diet.

THX


  • 0

Fabryka Siły

  • Ekspert
  • Lokalizacja:fabrykasily.pl

Cześć!
Jesteś zainteresowany przygotowaną pod Twoje indywidualne potrzeby dietą?
Zobacz co przygotowali dla Ciebie nasi dietetycy:
http://www.fabrykasily.pl/plany_treningowe

Sportowe pozdrowienia,
Zespół FS

Faklop
  • Użytkownik
  • Pip
  • 21 postów
  • Pomógł: 2
1
Neutralna

Napisano 2 miesiące temu

Re: Dieta, odchudzanie pomoc

Od razu co idzie zauważyć bez liczenia makro i większego zaawansowania - waga stanęła, bo przy redukcji musisz zjechać widocznie jeszcze więcej (wraz ze spadkiem wagi, zwłaszcza 14 KG musisz opuszczać kcal w posiłkach, aby nadal schodzisz [nie mylić z głódówką]). Wystarczy, żebyś na początek ćwiczył 3 razy w tygodniu, albo PUSH PULL NOGI albo GÓRA/DÓŁ, mięśnie odpoczną a i Ty zaliczysz progres. MyFitnessPal to aplikacja, która wylicza Ci wszystkie makro posiłków - polecam gorąco.


  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dieta, odchudzanie, spalanie tkanki tłuszczowej

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Im się udało! Plany treningowe i dietetyczne Sprawdź nasze indywidualne plany treningowe i dietetyczne. Pełna opieka już od 33zł za miesiąc. Zaczynam teraz!