Jednym z najczęściej stosowanych produktów dla sportowców jest Whey C-6. W sklepie z suplementami można znaleźć go w różnych opakowaniach, a co ciekawe, również w wielu smakach do wyboru.

 

SPIS TREŚCI:
1. Dlaczego warto stosować odżywki białkowe?
2. Whey C-6 – co zawiera?
3. Stosowanie Whey C-6 – to banalnie proste
4. Whey C-6 – skuteczny sposób na trening

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc

 

 

1. Dlaczego warto stosować odżywki białkowe?
Białko jest niezwykle ważne dla naszego organizmu. Osoby, które chcą zwiększyć masę mięśniową, potrzebują go sporo, a dostarczenie sobie odpowiedniej ilości nie jest łatwe. Jednym z najbardziej skutecznych produktów dla aktywnych jest Whey C-6. Skład to mieszanina łatwo przyswajalnych białek serwatkowych oraz dodatki, zwiększona ilość L-glutaminy oraz L-leucyny oraz witaminy. Regularne stosowanie preparatu białkowego pozwala zwiększyć efektywność ćwiczeń. Dzięki niemu skutecznie zwiększymy beztłuszczową masę ciała.

 

2. Whey C-6 – co zawiera?
Skuteczność tkwi w specjalnie skomponowanym składzie Whey C-6. Opinie to potwierdzają. Regularne przyjmowanie tego suplementu jest skutecznym sposobem na przybliżenie się do aktualnego celu sylwetkowego. Doda siły i pomoże w budowaniu mięśni. W Whey C-6 znajduje się ponad 80% białka, które szybko wchłania się w przewodzie pokarmowym. Znajduje się w nim wiele cennych aminokwasów. Dodatkową zaletą jest wysoka zawartość L-glutaminy i L-leucyny. Enzymy proteolityczne z ananasa i papai usprawniają trawienie, a co za tym idzie – również wchłanianie dostarczonego z preparatem białka. Oprócz tego Whey C-6 zawiera witaminy, takie jak chociażby witaminy z grupy B, witamina C, H (biotyna) oraz E.

 

3. Stosowanie Whey C-6 – to banalnie proste
Bardzo ważną kwestią jest sposób przyjmowania Whey C-6. Dawkowanie jest uzależnione od indywidualnych potrzeb – zalecane jest przyjmowanie 1–4 dawek dziennie (każda z nich to 30 g produktu, które z łatwością odmierza się za pomocą specjalnej miarki). Wyliczenie optymalnej ilości preparatu jest indywidualne, zależy od zapotrzebowania na białko oraz ilości białka, które dostarczane jest w codziennych posiłkach. Według ekspertów ogromnie ważna jest również pora przyjmowania codziennych porcji Whey C-6. Efekty najlepsze osiąga się, przygotowując shake rano (od razu po przebudzeniu) lub bezpośrednio po zakończeniu treningu.


Jeśli chodzi o sposób przygotowania odżywki, jest to bardzo proste i co ważne, bez problemu można zrobić to poza domem – na siłowni czy nawet w pracy. Wystarczy odmierzyć odpowiednia ilość Whey C-6 i rozpuścić w wodzie. Alternatywą jest użycie odtłuszczonego mleka – wówczas shake będzie smaczniejszy (pamiętajmy jednak, że mleko również ma składniki odżywcze – trzeba to uwzględnić w swojej diecie).

 

4. Whey C-6 – skuteczny sposób na trening
Stosowanie odżywki białkowej jest bardzo proste, a przy tym niezwykle skuteczne. Warto sięgnąć właśnie po Whey C-6 – skład bogaty jest nie tylko w białko, ale również dodatki, które polepszają jego przyswajalność. Nie bez znaczenia jest obecność witamin, których może brakować w codziennym menu.


Trzeba pamiętać o kupowaniu tego typu produktów w sprawdzonych miejscach – najlepiej w specjalistycznych sklepach z suplementami. Whey C6 w sklepie dostępny jest w różnych opakowaniach oraz smakach.