Dziś większość z nas żyje w biegu. Każdego dnia pędzimy za karierą, chwilą wolnego czasu dla siebie i rodziny oraz realizacją swoich założeń. Czasu mamy coraz mniej. Jak znaleźć więc czas na gotowanie? Świetnym rozwiązaniem jest shake zamiast posiłku! Szybko, smacznie i prosto!


SPIS TREŚCI:
1. Co zamiast posiłku?
2. Co powinien zawierać shake?
3. Składowe twojego własnego shake’a
4. Jak go przygotować?

Indywidualne plany
dietetyczne i treningowe
-23 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg -11 kg już od 39,99 zł za miesiąc



1. Co zamiast posiłku?

Metoda, którą zostanie opisana w dzisiejszym artykule, jest łatwa, wygodna i nie zajmująca wiele czasu. Wprawdzie spożywanie racjonalnych zbilansowanych posiłków jest bardzo ważne w sportach sylwetkowych, aczkolwiek w nagłej sytuacji, gdy niemożliwe jest zjedzenie pełnowartościowego posiłku – z pomocą może przyjść kulturystyczny shake.


Przygotowanie go nie zajmuje wiele czasu.


2. Co powinien zawierać shake?

Shake podobnie jak posiłek w codziennym menu, w którym nagłym wypadku on zastępuje, powinien zawierać wszystkie niezbędne makroskładniki, tj. białko, węglowodany oraz tłuszcze.


Shake to świetna alternatywa dla osób, które nie są w stanie spożyć posiłku, aczkolwiek nie można takim rozwiązaniem kierować się cały czas! Zbilansowane menu jest bardzo ważne.


3. Składowe twojego własnego shake’a

jogurt grecki,

szklanka wody,

2 miarki http://www.fabrykasily.pl/sklep/ białkowej (izolat) o smaku waniliowym,

1 banan,

5 orzechów włoskich.


4. Jak go przygotować?

Po pierwsze należy przygotować wszystkie niezbędne składniki. Woda scali shake – najlepiej, aby była ona przegotowana oraz przefiltrowana z kamienia. Białko dostarczy odżywka białkowa. Najlepiej gdyby był to izolat białka ze względu na szybkie wchłanianie składników. Źródłem węglowodanów mogą być płatki owsiane bądź banan. Zdrowe tłuszcze roślinne pozyska się z orzechów włoskich.


Następnie wszystko wrzuca się do blendera, gdzie następuje mieszanie oraz rozdrabnianie składników do stanu jednolitej masy. Wodę można zastąpić bądź zmieszać z jogurtem greckim.


Odżywka białkowa to świetne uzupełnienie codziennego menu. Z jej pomocą można zapewnić sobie dopływ niezbędnych składników w pysznych pełnowartościowym napoju!