Idealna sylwetka to z pewnością marzenie niejednego mężczyzny. Stosowałeś najróżniejsze diety, ćwiczyłeś 5 razy w tygodniu i pomimo tego nie uzyskałeś wymarzonych rezultatów? Nie martw się, nie tylko ty. Czy wiesz jednak o tym, że tylko 5 kroków dzieli cię od uzyskania wymarzonej sylwetki?


Idealna męska sylwetka jest jak najbardziej na wyciągnięcie ręki. Wymiary schodzą na drugi plan. Prawdziwym wyznacznikiem dobrze zbudowanego mężczyzny jest kobieca aprobata!


SPIS TREŚCI:
1. Ocena aktualnej formy

2. Określenie celu i ram czasowych

3. Zmiana nawyków żywieniowych

4. Trening prawdziwego mężczyzny

5. Cierpliwość to męska cecha


Wielki FINAŁ! "180 dni od Krzycha do Ronaldo" za nami!

Mistrz Świata w Freestyle-u vs Plany treningowe Fabryka Siły



1. Ocena aktualnej formy

Zanim przystąpi się do pierwszego kroku, należy pamiętać o tym, aby być dla siebie krytycznym. Nim zaplanuje się dalsze kroki, musi znaleźć się punkt odniesienia. W tym wypadku konieczne jest określenie swojej obecnej formy. Trzeba być dla siebie surowym. Obowiązkowe jest skorzystanie z wagi, centymetra oraz lustra. Pierwsze wymiary są bardzo ważne, więc męska dokładność jak najbardziej wskazana! W innym przypadku okłamie się tylko samego siebie.


W ocenie formy dla niepewnego swojego zdania faceta mogą być przydatne opinie bliskich. W końcu idealna męska sylwetka to często część życia spełniającego swoje cele mężczyzny.


Nie masz czasu? Nasi eksperci ułożą dla Ciebie plan. Kliknij tutaj!
Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne i treningowe

2. Określenie celu i ram czasowych

Jeśli już uporało się z oceną aktualnej formy, następnym krokiem jest określenie swojego celu. Tutaj należy zdecydować, czy chce się zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej, czy może nabrać mięśni albo wyrzeźbić obecną muskulaturę. Jest to bardzo ważne, gdyż determinuje kolejne posunięcia!


Aby cel miał rację bytu, musi być również określony sposób jego realizacji. Należy więc stworzyć plan, który krok po kroku będzie wskazywał składowe decydujące o efektywnej realizacji celu.


Jeszcze jedno. Warto kierować się zdrowym rozsądkiem. Idealna sylwetka nie jest do zdobycia w miesiąc, zwłaszcza taka, na którą pozostali pracowali latami. Niemniej jednak ważne jest nadanie swojemu planowi ram czasowych. Dzięki temu nie straci się z horyzontu swojego celu.


Takie postępowanie dodatkowo będzie motywować do działania!


3. Zmiana nawyków żywieniowych

Idealna męska sylwetka to przede wszystkim zdrowa dieta. Warto pamiętać

o tym, aby osiągnąć ponadprzeciętną muskulaturę, zwiększyć siłę swoich mięśni oraz zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej, poza treningiem ważna jest odpowiednia zbilansowana dieta.


W diecie najważniejsze jest odpowiednie rozłożenie makroskładników (białko, węglowodany, tłuszcze), a także wzbogacenie codziennego menu minerałami oraz witaminami. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia kaloryczność. To właśnie dzięki niej możliwe jest budowanie mięśni czy redukcja do niższej wartości podskórnej tkanki tłuszczowej.


W ciągu doby należy pić odpowiednią ilość wody, a same posiłki wzbogacać suplementami diety.


4. Trening prawdziwego mężczyzny

Trening siłowy pomoże zbudować męskie mięśnie. Nieprawdą jest, że należy spędzać setki godzin na siłowni, aby uzyskać wymarzone ciało i pokaźne wymiary. Wystarczą trzy treningi tygodniowo w zakresie 60-90 minut. Ponadto naukowcy dowiedli, że najlepiej mięśnie rozwija intensywny trening trwający zaledwie 45 minut!


Do treningu siłowego obowiązkowe bez względu na cel będą ćwiczenia cardio. W okresie budowania masy nie powinno całkowicie pomijać się ćwiczeń aerobowych, bo tylko tak uzyska się to, na co się pracuje. Jeśli ma się problem z nabieraniem masy mięśniowej, dobrym rozwiązaniem będzie ograniczenie ich na jakiś czas bądź zmniejszenie ich intensywności.


Przed każdym treningiem wykonuje się rozgrzewkę, po każdym zaś treningu obowiązkiem jest przeprowadzanie stretchingu. Idealna męska sylwetka na zawsze pozostanie marzeniem, jeśli nie będzie się przestrzegać zasad kompletnego treningu.


5. Cierpliwość to męska cecha

W tym sporcie efekty nie przychodzą z dnia na dzień. Jest to jeden

z najpiękniejszych, a zarazem najbardziej nieuczciwych sportów. Tutaj odpuszczenie sobie odbija się na formie!

Plany dietetyczne i treningowe