Każdy z nas ma marzenia. Niestety większość ludzi nigdy nie spełni swoich planów, bowiem nie są oni gotowi na poświęcenie oraz ciężką pracę, jakie są niezbędne, aby w jakiejkolwiek dziedzinie życia osiągnąć realny sukces. Zamiast tego, takie osoby spędzą swoje życie na pracy, którą zapewnią spełnienie marzeń innej osobie – swojemu szefowi bądź prezesowi wielkiej firmy, a dziecięce marzenia staną się jedynie rozmytym wspomnieniem.


SPIS TREŚCI:

1. Spełniaj marzenia – zrób listę własnych celów

2. Nadaj wagę swoim celom

3. Określ czas realizacji marzeń

4. Dogoń marzenia senne z planem działania

5. Zacznij kroczyć drogą sukcesu!


Wielki FINAŁ! "180 dni od Krzycha do Ronaldo" za nami!

Mistrz Świata w Freestyle-u vs Plany treningowe Fabryka Siły



1. Spełniaj marzenia – zrób listę własnych celów

Warto mieć marzenia, nie podlega to żadnej dyskusji. Zanim przystąpisz do ich spełniania, pierwszym niezbędnym krokiem umożliwiającym ich faktyczną realizację jest zrobienie listy pragnień.


Warto pamiętać, że bez względu na to, jak wielkie są nasze marzenia, to każde z nich jest możliwe do zrealizowania. To właśnie konsekwentne działanie odróżnia osoby, które walczą o swoje marzenia od tych, którzy sądzą, iż pewnego dnia się zbudzą i będę mieć wszystko, o czym śnili.


Świetnym rozwiązaniem jest powieszenie kartki ze spisanymi marzeniami w widocznym miejscu. Dzięki temu na bieżąco będzie można się motywować do jeszcze większego wysiłku!

Nie masz czasu? Nasi eksperci ułożą dla Ciebie plan. Kliknij tutaj!
Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne i treningowe


2. Nadaj wagę swoim celom

Każdy cel powinien mieć określoną wagę. Dlatego trzeba je wypisać od najważniejszych – a więc tych, na których zależy nam najbardziej, do tych, których realizacja nie jest dla nas aż tak istotna.


Nadanie wagi celom pomaga je usystematyzować i skupić się tylko na tym, co jest naprawdę istotne. Dzięki temu uda się wyeliminować ze swojego życia wszystkie działania, które są bezproduktywne i jedynie odciągają uwagę od działań najważniejszych.


Warto posiłkować się w tym przypadku literami alfabetu (A, B, C, D etc.) bądź cyframi rzymskimi (I, II, III, IV etc.). Najistotniejszym rzeczom należy przyznać najwyższe odznaczenia, a więc przykładowo literkę "A" bądź cyfrę rzymską "I". Od nich również należy rozpoczynać swoje działania każdego dnia i dopiero po ich skończeniu przejść do kolejnych, mniej ważnych zadań, określanych kolejnymi mniejszymi rangą symbolami.


3. Określ czas realizacji marzeń

Każdy cel powinien mieć jasno sprecyzowane ramy czasowe – oznacza to, że musi mieć on sztywną datę rozpoczęcia oraz zakończenia. W związku z tym wyróżnia się cele dzienne, tygodniowe, miesięczne czy te wymagające w swej realizacji, przykładowo 5 czy 10 lat. Patrząc przez pryzmat czasu, wyróżnia się więc cele krótkoterminowe oraz cele długoterminowe.


Bez względu na to, jak bardzo odległy jest cel, warto wszelkie niezbędne kroki ku jego realizacji podjąć jak najszybciej. Małe, lecz konsekwentnie stawiane kroki przez dłuższy czas mogą okazać się lepszym rozwiązaniem niż zrobienie jednego wielkiego skoku, który nie gwarantuje tak naprawdę niczego!


Każdego wieczoru powinno się ustalać listę celów do realizacji na następny dzień. Należy nadać im odpowiednią rangę i rozpocząć swoją pracę od tych najtrudniejszych oraz najpilniejszych.


4. Dogoń marzenia senne z planem działania

Cele długoterminowego są możliwe w realizacji tylko wówczas, gdy konsekwentnie stawia się kolejne cegiełki, z powodzeniem radząc sobie z celami krótkoterminowymi.


Tak naprawdę każde marzenie można zrealizować układając plan działania. Powinien on zawierać wszystkie zadania, które przybliżą daną osobę do osiągnięcie końcowego sukcesu. Warto określić rangę poszczególnych zadań oraz czas ich realizacji.


O wiele łatwiej jest schudnąć 12 kilogramów, gdy proces chudnięcia rozłoży się na 4 miesiące niż w momencie, gdy zacznie działać się ad hoc i zapragnie się stracić tyle samo masy ciała w czasie 30 dni! Nie tylko takie podejście jest niezdrowe, ale również może nieść za sobą ogromne rozczarowanie.


Ponadto, bazując na przykładzie chudnięcia, warto przed rozpoczęciem swojego celu rozplanować w czasie utratę kilogramów (np. 0,75 kg na tydzień) oraz wszelkie czynności, które pomogą to osiągnąć (plan treningowy obejmujący trening siłowy oraz trening cardio, zdrową dietę z deficytem kalorycznym, okres poświęcony na regenerację). Tak solidne przygotowanie i podejście do zadania z głową z pewnością pomoże zrealizować je z sukcesem!


5. Zacznij kroczyć drogą sukcesu!

Mówi się, że marzenia nic nie kosztują. Nie jest to prawdą! Droga po marzenia jest długa, kręta i często wyboista. Dopiero włączenie wszystkich powyższych wskazówek w życie jest gwarantem sukcesu, ale wymaga dodatkowo konsekwencji oraz ciężkiej, systematycznej pracy. Bez tych dwóch czynników nawet nie ma co myśleć o dotarciu do mety. Wygrywają tylko ci, którzy walczą o swoje cele, goniąc za nimi każdego dnia.


Zacznij świadomie sięgać po swoje marzenia i nie zwlekaj z ich realizacją, bo im dłużej tkwisz w miejscu, tym trudniej będzie ci z niego ruszyć! Tak często spełniamy marzenia innych, zapominając o swoich własnych. Samospełniające się marzenia to mit!

Szukasz dobrej odżywki?
ISO WHEY ZERO + BCAA FLASH ZERO ISO WHEY ZERO + BCAA FLASH ZERO KUP TERAZ
WPC PROTEIN PLUS LIMITED WPC PROTEIN PLUS LIMITED KUP TERAZ
WHEY GOLD STANDARD 100% WHEY GOLD STANDARD 100% KUP TERAZ
BURN4ALL BURN4ALL KUP TERAZ
Plany dietetyczne i treningowe