Omlet to świetne rozwiązanie, gdy znudzi nam się zwykła jajecznica. Nie jest daniem czasochłonnym, ani trudnym do przygotowania. Nasza propozycja omletu z groszkiem i pomidorem jest posiłkiem wysokobiałkowym, dlatego świetnie nada się na kolację dla osób chcących stracić zbędne kilogramy.


SPIS TREŚCI:

1. Niezbędne składniki

2. Sposób przyrządzania

3. Wartości odżywcze


Wielki FINAŁ! "180 dni od Krzycha do Ronaldo" za nami!

Mistrz Świata w Freestyle-u vs Plany treningowe Fabryka Siły



1. Niezbędne składniki

- 3 jajka (110 g);

- pomidor (180 g);

- szklanka groszku zielonego mrożonego/ świeżego;

- łyżka oleju rzepakowego (5 g);

- przyprawy: sól, pieprz, koperek.

Nie masz czasu? Nasi eksperci ułożą dla Ciebie plan. Kliknij tutaj!
Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne i treningowe


2. Sposób przyrządzenia

Przygotowanie omletu rozpoczynamy od wbicia jajek do miski. Następnie dokładnie je ze sobą mieszamy widelcem, aż powstanie nam jednolita konsystencja. Jajka przyprawiamy solą i pieprzem. Kolejnym krokiem jest rozgrzanie oleju na patelni. Na rozgrzany tłuszcz wylewamy masę jajeczną i chwilę podsmażamy. Po chwili na wierzch wysypujemy groszek zielony, układamy plastry pomidora i przykrywamy patelnię przykrywką. Po chwili możemy delikatnie obrócić omlet na drugą stronę przy użyciu łopatki. Całość posypujemy koperkiem i odrobiną świeżego groszku i gotowe!

 

3. Wartości odżywcze

Białko: 31,9 g

Węglowodany: 30,9 g

Tłuszcze: 22,2 g

Błonnik: 10,4 g


Łączna wartość kaloryczna: 409 kcal

Szukasz dobrej odżywki?
ISO WHEY ZERO + BCAA FLASH ZERO ISO WHEY ZERO + BCAA FLASH ZERO KUP TERAZ
WPC PROTEIN PLUS LIMITED WPC PROTEIN PLUS LIMITED KUP TERAZ
WHEY GOLD STANDARD 100% WHEY GOLD STANDARD 100% KUP TERAZ
BURN4ALL BURN4ALL KUP TERAZ
Plany dietetyczne i treningowe
Komentarze(4)
    • ~smakowita
      14 listopad 2015

      świetna opcja na śniadanie!

      • Maciej Jędrejko
        16 listopad 2015

        Życzymy smacznego !

      • ~Basia
        11 luty 2016

        Ja dodałam odrobinę mleka, bo jak go robiłam za pierwszym razem to był mnie trochę za "suchy". A tak jest po prostu pyszny. :)

        • Maksym Riznyk
          12 luty 2016

          Dziękujemy za wskazówki :)