Kasza jaglana jest u nas trochę niedoceniana, a szkoda. Należy do bardzo zdrowych kasz. Dostarcza naszemu organizmowi sporo łatwo przyswajalnego białka, witamin z grupy B oraz żelaza i miedzi. Można ją stosować w jadłospisach, w których eliminuje się gluten, ponieważ jest wytwarzana z prosa - zboża bezglutenowego. Przedstawiamy zatem inspirację na śniadanie - jaglankę z borówkami i słonecznikiem

 

SPIS TREŚCI:

1. Niezbędne składniki

2. Sposób przyrządzania

3. Wartości odżywcze

Zobacz więcej! -23 kg -11 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg

 


1. Niezbędne składniki

– 5 łyżek kaszy jaglanej (65 g)

– garść borówek (120 g)

– łyżka słonecznika (12 g)

– kubek jogurtu naturalnego (200 g)

Nie masz czasu? Nasi eksperci ułożą dla Ciebie plan. Kliknij tutaj!
Plany dietetyczne i treningowe
Plany dietetyczne i treningowe


2. Sposób przyrządzenia

Przygotowanie jaglanki jest bardzo proste: wypłukaną kaszę wsypujemy do ok. 170 ml wrzącej wody (co stanowi dwukrotność masy kaszy) i gotujemy ok. 15 minut. Następnie do ugotowanej kaszy dodajemy kubek jogurtu naturalnego, borówki oraz słonecznik. Jaglanka gotowa!


3. Wartości odżywcze

Białko: 18,3 g

Węglowodany: 68,4 g

Tłuszcze: 10,5 g

Błonnik: 3,7 g

 

Łączna wartość kaloryczna: 430 kcal

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!
Komentarze(2)
    • ~marakuja
      17 listopad 2015

      palce lizać! w dodatku świetne właściwości odżywcze

      • Maciej Jędrejko
        18 listopad 2015

        Życzymy smacznego !