Kanapki bardzo łatwo się przygotowuje. Jeśli odpowiednio dobierzemy składniki, mogą być świetnym elementem zbilansowanej diety. Chleb pełnoziarnisty dostarcza węglowodanów złożonych, w tym błonnika, tuńczyk sporej ilości wartościowego białka, natomiast ziarna słonecznika niezbędnych kwasów tłuszczowych.


SPIS TREŚCI:

1. Niezbędne składniki

2. Sposób przyrządzania

3. Wartości odżywcze

Zobacz więcej! -23 kg -11 kg -23 kg -7 kg -25 kg -7 kg +13 kg -15 kg -23 kg -6 kg -18 kg -10 kg



1. Niezbędne składniki

– 3 kromki chleba pełnoziarnistego (100 g)

– puszka tuńczyka w sosie własnym (120 g)

– 1 pomidor (170 g)

– łyżka ziaren słonecznika (15 g)

– garść dowolnej sałaty


2. Sposób przyrządzenia

Przygotowanie kanapek jest bardzo proste: na kromki chleba nakładamy sałatę, tuńczyka, dodajemy na wierzch pokrojonego pomidora i posypujemy całość ziarnami słonecznika. Jeśli mamy ochotę, możemy wcześniej podpiec kromki chleba w opiekaczu bądź na suchej patelni.

Kolacja gotowa!


3. Wartości odżywcze

Białko: 41,5 g

Węglowodany: 63,6 g

Tłuszcze: 9,8 g

Błonnik: 11,7 g


Łączna wartość kaloryczna: 466 kcal.

Komentarze(2)
    • ~klaudia
      10 listopad 2015

      za przepis z tuńczykiem dałabym wam Nobla!

      • Maciej Jędrejko
        23 listopad 2015

        Dziękujemy za wyróżnienie !