Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. trójgłowy ramienia

b) pomocnicze:

- m. naramienny przedni

- m. łokciowy


Pozycja wyjściowa:

1) Stań przodem do wyciągu. Chwyć oburącz za gryf nachwytem (kciuki skierowane do wewnątrz) na szerokość barków.

2) Sylwetkę utrzymuj wyprostowaną, plecy proste.

3) Łokcie trzymaj blisko tułowia. Ramiona prostopadle do ziemi.


Ruch:

1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, ramiona utrzymywane stacjonarnie, łokcie blisko tułowia, prostuj ramiona – ściągając uchwyt wyciągu w dół, mocno napinając triceps aż do momentu, w którym uchwyt znajdzie się na wysokości górnej części ud. W końcowej fazie ruchu następuje wydech.

2) Powróć do pozycji wyjściowej, wykonując wdech i rozciągając mięsień trójgłowy ramienia.

3) Powtórz ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Kontroluj ruch podczas trwania ćwiczenia.

2) Stopy solidnie wesprzyj o podłogę.

3) Staraj się nie wyginać pleców w łuk.

4) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!