Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. trójgłowy ramienia

b) pomocnicze:

- m. łokciowy

- m. naramienny przedni


Pozycja wyjściowa:

1) Stań przodem do wyciągu. Chwyć oburącz za gryf nachwytem (kciuki skierowane do wewnątrz).

2) Sylwetkę trzymaj wyprostowaną, plecy proste.

3) Łokcie utrzymuj blisko tułowia. Ramiona prostopadle do ziemi.


Ruch:

1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, ramiona utrzymywane stacjonarnie, łokcie blisko tułowia – prostuj ramiona, ściągając uchwyt wyciągu w dół, mocno napinając triceps aż do momentu, w którym uchwyt znajdzie się na wysokości górnej części ud. W końcowej fazie ruchu następuje wydech.

2) Powróć do pozycji wyjściowej, wykonując wydech i rozciągając mięsień trójgłowy ramienia.

3) Powtarzaj ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Kontroluj ruch podczas trwania ćwiczenia.

2) Stopy solidnie wesprzyj o podłogę.

3) Staraj się nie wyginać pleców w łuk.

4) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!