Mięśnie zaangażowane w ruch:
a) główne:
- m. przywodziciel wielki
b) pomocnicze:
- m. przywodziciel długi


Pozycja wyjściowa:
1) Stań przy wyciągu dolnym i przymocuj na wysokości kostki opaskę z linką wyciągu.
2) Stań w takiej odległości od wyciągu, by ruch zaczynał się w momencie, gdy ćwiczona noga odchylona jest od pionu w kierunku wyciągu.
3) Drugą nogę pozostaw na ziemi.
4) Wzrok skieruj na wprost.


Ruch:
1) Zachowując prawidłową pozycję wyjściową, wraz z wydechem powietrza wykonaj przywodzenie nogi przed sobą, aż do momentu, gdy trenowana noga znajdzie się w pozycji odchylonej od pionu w kierunku przeciwnym do wyciągu.
2) W końcowym momencie utrzymaj pozycję przez sekundę.
3) Następnie powoli wróć nogą do pozycji wyjściowej, utrzymując napięcie mięśniowe na ile to możliwe.
4) Po zakończeniu serii powtórzeń wykonaj ćwiczenie na drugą nogę w taki sam sposób.
5) Powtarzaj ćwiczenie wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:
1) Postaraj się nie wyginać kręgosłupa nadmiernie w łuk w odcinku lędźwiowym.
2) Bądź skoncentrowana.
3) Utrzymuj stałe napięcie mięśniowe.
4) Postaraj się skupić na pracy odpowiednich partii mięśniowych.
5) Ruch przywodzenia odbywa się tylko w stawie biodrowym, a nie kolanowym.
6) W tym ćwiczeniu sprawdza się duża ilość powtórzeń w serii.
7) Unikaj gwałtownych ruchów powodujących zanik napięcia w mięśniach.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!