Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. brzuchaty

- m. płaszczkowaty

- m. podeszwowy

b) pomocnicze:

- m. strzałkowy długi


Pozycja wyjściowa:

1) Pozycja stojąca, plecy wyprostowane, ramiona wzdłuż tułowia, sztangielki w dłoniach.


Ruch:

1) Z pozycji, w której stopa jest mocno zadarta do góry, pięta skrajnie obniżona, palce wskazują sufit, a łydka jest mocno rozciągnięta, odpychaj się od podwyższenia poprzez mocne wspięcie na palce i napięcie łydek.

2) Po krótkim przytrzymaniu w maksymalnym napięciu łydki, opuszczaj pięty pod poziom palców ponownie rozciągając łydkę i wykonując wydech.

3) Powtórz ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Przednia część podeszwy stopy stabilnie spoczywa na podwyższeniu.

2) Przy każdym powtórzeniu należy wykonać pełne zgięcie stopy, aby

w pełni rozciągnąć mięśnie.

3) Ułożenie palców na zewnątrz pozwoli lepiej zaangażować przyśrodkowe głowy mięśnia brzuchatego łydki. Ułożenie placów do wewnątrz pozwoli na lepszą pracę głów bocznych.

4) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!