Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. brzuchaty

- m. płaszczkowaty


Pozycja wyjściowa:

1) Usiądź na siedzisku maszyny do łydek.

2) Oprzyj przednią część stopy na platformie.

3) Unieś lekko pięty tak, aby możliwe było odciągnięcie dźwigni zwalniającej ciężar.


Ruch:

1) Z pozycji, w której stopa jest mocno zadarta do góry, pięta skrajnie obniżona, palce wskazują sufit, a łydka jest mocno rozciągnięta, odepchnij się od platformy poprzez mocne wspięcie na palce i napięcie łydek.

2) Po krótkim przytrzymaniu w maksymalnym napięciu łydki opuszczaj pięty pod poziom palców, ponownie rozciągając łydkę i wykonując wydech.

3) Powtórz ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Tempo: 1 sekunda w górę, 2 sekundy w dół.

2) Przednia część podeszwy stopy stabilnie spoczywa na platformie.

3) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy