Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. prosty brzucha

b) pomocnicze:

- m. napinacz powięzi szerokiej


Pozycja wyjściowa:

1) Wybierz odpowiadający ci ciężar.

2) Usiądź na maszynie i zaprzyj swoje stopy o wałki oraz chwyć za uchwyty znajdujące się przy głowie.

3) Ramiona ugnij. Plecy dotykają oparcia.


Ruch:

1) Wykonując wydech, ugnij tułów do przodu, napinając mocno mięśnie brzucha.

2) Przytrzymaj ruch w maksymalnym napięciu mięśni brzucha przez ułamek sekundy.

3) Wróć do pozycji wyjściowej, wykonując płynny wdech powietrza.

4) Powtórz ugięcie.

5) Wykonaj ćwiczenie zadaną ilość powtórzeń.


Wskazówki:

1) Mięśnie brzucha powinny być mocno napięte przez cały czas trwania ćwiczenia.

2) Ćwiczenie wykonuj powoli, z pełnym wyczuciem zaangażowanej grupy mięśniowej.

3) Skup się podczas wykonywania ruchu.

4) Zwróć uwagę na prawidłowe oddychanie.

5) Postaraj się skoncentrować napięcie na mięśniach brzucha, rozluźniając nogi i stopy.

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy