Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. naramienny środkowy

b) pomocnicze:

- m. czworoboczny

- m. trójgłowy ramienia


Pozycja wyjściowa:

1) Ustaw się na środku podwójnego wyciągu, złap za uchwyty i unieś ramiona na wysokość barków. Palce wskazują kierunek na wprost.

2) Stopy w ustaw w lekkim rozkroku, wyprostuj plecy, napnij brzuch – stabilizuj tułów.


Ruch:

1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, unieś ramiona w górę prostując je w łokciu i wykonując wydech powietrza.

2) Przytrzymaj ułamek sekundy ramiona nad głową, po czym opuszczaj je, wykonując wdech.

3) Powtarzaj ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Stopy mocno wciśnij w podłogę.

2) Nie szarp ciężaru.

3) Trzymaj głowę w równej linii z plecami.

4) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!