Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. naramienny środkowy

b) pomocnicze:

- m. czworoboczny

- m. trójgłowy ramienia


Pozycja wyjściowa:

1) Usiądź na ławce. Plecy dociśnij do oparcia. Nogi mocno zaprzyj

o podłogę.

2) Unieś ramiona w górę tak, aby hantle znajdowały się na wysokości głowy. Palce zwróć  do przodu. Łokcie ugnij.


Ruch:

1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, wyciskaj hantle nad głowę prostując ramię w łokciu i wykonaj wydech. Ruch odbywa się po trójkącie tzn. hantle schodzą się do środka w momencie, gdy są nad głową.

2) Następnie powolnym ruchem opuszczaj hantle w dół, wykonując również płynny wdech.

3) Powtarzaj ruch zadaną ilość razy.


Wskazówki:

1) Stopy mocno wciśnij w podłogę.

2) Łokieć utrzymuj pod ciężarem podczas wykonywania ćwiczenia.

3) Trzymaj głowę w równej linii z plecami.

4) Bądź skoncentrowana.

REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!