Mięśnie zaangażowane w ruch:

a) główne:

- m. czworogłowy uda


Pozycja wyjściowa:

1) Pozycja siedząca na siedzisku.

2) Dłonie z boku na uchwytach maszyny.

3) Proste plecy.


Ruch:

1) Utrzymując prawidłową pozycję wyjściową, wykonaj dynamiczny wyprost kolan, jednak bez przeprostu (stałe napięcie mięśnia). Ruch wykonuj wraz

z wydechem powietrza.

2) Wraz z wdechem uginaj powolnym ruchem kolana do pozycji wyjściowej.

3) Powtórz ruch wyznaczoną ilość razy.


Wskazówki:

1) Plecy cały czas przylegają do oparcia maszyny.

2) Nie wykonuj przeprostu w kolanach.

3) Powolnym i kontrolowanym ruchem uginaj kolana.

4) Głowę trzymaj w równej linii z plecami.

5) Wzrok skieruj przed siebie.

6) Pamiętaj o stałym napięciu mięśni.

7) Bądź skoncentrowany.

REKLAMA
16-krotny Mistrz Świata Jarosław Olech stosuje Nr 1 na wzrost siły i masy mięśniowej
Darmowa dostawa!
+ Indywidualny plan dietetyczny + Poradnik treningowy
Komentarze(4)
    • Wojciech-19159
      19 lipiec 2016

      W jaki sposób ustawić obciążenie urządzenia? "Wyprosty kolan na maszynie siedząc 15/12/12" Taki zapis w moim planie znaczy, że mam zrobić trzy serie: pierwsza 15 razy i następne dwie po 12?

      • Maksym Riznyk
        20 lipiec 2016

        tak chodzi o ilość powtórzeń. Ciężar taki aby móc wykonać tyle powtórzeń.

      • Odyniec
        18 sierpień 2016

        Ile musi minac czasu,zebym mogl zaczac robic kolejna partie miesni.Przykladowo wykonalem wyprosty kolan na maszynie siedząc 15/12/12 mam odczekac 5 minut zeby zaczac zginanie nóg na maszynie siedząc (Seated Leg Curl) 15/12/12 czy mozna to robic odrazu?Pozdrawiam.

        • Maksym Riznyk
          19 sierpień 2016

          Wszystko zależy czy masz serię łączone.
          Jeżeli nie to 2-3 minutki i jedziesz dalej.
          Pozdrawiam.