Mięśnie zaangażowane w ruch:
- m. skośny brzucha
- m. prosty brzucha
- m. core


Pozycja wyjściowa:
1) Pozycja rozkroczna bokiem do wyciągu.
2) Stopy i biodra skierowane na wprost.
3) Wyprostowane ramiona trzymają uchwyt wyciągu na wysokości barków.
4) Tułów w rotacji skierowany przodem do wyciągu.


Ruch:
1) Z pozycji wyjściowej wykonaj rotację tułowia w stronę przeciwną do wyciągu.
2) W trakcie ruchu wykonaj wydech, utrzymuj ramiona wyprostowane oraz biodra w pozycji na wprost ze stopami.
3) W momencie maksymalnej rotacji utrzymaj pozycję.
4) Wykonując wdech, rozpocznij spokojny kontrolowany powrót do pozycji wyjściowej.


Wskazówki:
1) Ramiona trzymaj wyprostowane cały czas na wysokości barków, łopatki dociśnij do siebie.
2) Ważne jest, aby w tym ćwiczeniu starać się utrzymywać biodra w jednej linii ze stopami.
3) Podczas wykonywania ruchu mięśnie brzucha trzymaj w stałym napięciu.
4) Utrzymuj ciało w pozycji pionowej bez odchyleń na boki lub w linii

przód–tył.
5) Pamiętaj o odpowiednim oddechu.
6) Nie śpiesz się podczas wykonywania tego ćwiczenia, zbyt szybkie wykonanie jest błędem technicznym.


REKLAMA
Rewolucja w spalaniu tłuszczu! Zobacz najskuteczniejsze spalacze
9,4
Trizer
137
Zobacz więcej Dieta GRATIS!
TRIZER To przede wszystkim zestaw! Producent zapewnia 30 dniową dietę oraz pełną opiekę dietetyków do każdego zakupionego Trizera!